Lørdag og langfri

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haifinn, 24. mai 2025.

1. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Ennå en skiftperiode unnagjort, 17 dager langfri nå.

Det er meldt crap vær i helga, så innevær. Får se om det blir et kinobesøk i morra. Må få med siste Mission impossible- kjøper seff gavekort på filmveb på viatrumf:)

Lite flyaktivitet på sommer`n for meg som vanlig. Første tur blir til Washington i august.

Tur til Risør Hotell for å teste Arendalspilsen og badevannet på himmelspretten.

Ha en flott helg

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,768
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har lurt på følgende tidlig en lørdag morgen?
    Hvis man har et fly .. for enkelhetens skyld sier en gammel B747 som man i 5 år har prøvd å selge, men ingen vil kjøpe flyet fordi det er upraktisk innredet og har svært høy drifts og vedlikeholdskostnader..
    Hva gjør man da med dette flyet som bare står der og påfører store kostnader?
    Gir man det bort?

Mye man kan bruke lørdagen på å fundere på, men nå skal jeg snart ut å slå gresset …
    God lørdag 2F296CC7-9EA3-4F41-897B-DDDEC6C05342.jpeg

Last edited: 24. mai 2025
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Tromsø!
    Fullt fly opp i går kveld, og en hyggelig taxitur over haugen, siden tunnelen i Tromsø er stengt. Radisson Blu er helt ok, ble oppgradert og fikk godis. :)

I dag skal jeg vel på Legoloftet, også skal vi på Smak i kveld. Standard Tromsø-helg med andre ord. :D

Ha en fin en!

4. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Malta. Her skal det komme litt regn snart, men det overlever vi.
    20250524_100716.jpg

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje man flyr det til flykirkegården i ørkenen i California?

6. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Tigerstaden.

Her er heldigvis gråværet i ferd med å trekke tilstrekkelig langt nordover til at det blir markatur om ikke så lenge. Greit med litt mosjon på en ellers rolig lørdag.

Helgens mulighet til dobbeltpoeng på Mastercardet ser ut til å bli lite utnyttet, ingen planer for store utlegg idag. Men siden behovet for EB-poeng er nær ikke-eksisterende går det greit. Kan eventuelt skeie ut med en kroneis, når skogsturen er over, sånn for syns skyld.

Nyt lørdagen!

7. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    Da fikk jeg brukt SAS MC dbl poeng helgen til noe fornuftig. Bestilt SAS flybilletter til Piemonte (MXP) i trøffelsesongen i oktober.

8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,298
    Bonuspoeng:
    183
    Antar at du spør for en venn? Eventuelt for en ny venn? :)

9. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,387
    Bonuspoeng:
    183
    Når vaskemaskinen først skal slå ut en sikring og begynne å lage ulyder (regner med at den laget ulyder før sikringen gikk også, men da var jeg ikke hjemme), så er dobbelpoenghelg en fin timing i grunn. Klikk og hent på Power er ordnet så nå er det bare å vente på bekreftelsen at varen er klar og så blir det en liten tur med tilhengeren.
    Ellers skal sommerens bilferie plutselig gjennomføres med fly, siden vi skal selge huset og heller bruker tid på rydding/fiksing enn kjøring, men en liten ferietur skal det bli. Skal til og med innom Paris for å blidgjøre fruen som aldri har vært der, selv om jeg mener det er en møkkaby som jeg helst unngår å være i. To dager får jeg holde ut...

Ha en fin lørdag!

Spielhaug, Rscott, Berlioz and 6 others like this.
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde skikkelig flaks nå. På vei hjem fra turen i marka passerte vi en gård som reklamerte med "Selvplukk". Og vips, så var lørdagsmenyen i boks...;)
    20250524_131514.jpg

Spielhaug, Berlioz, Rscott and 4 others like this.
  11. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,478
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdagsettermiddag fra Oslo. Akkurat vært ute på tur med bikkja i høstværet.

Nu knekkes en lille pils og baking av deig til dumplings iverksettes straks.

Ellers går planlegging av kommende helgs spontanbesøk til Seattle strålende, men tar gjerne imot forslag til spisesteder/barer man bør tusle innom

Spielhaug, Berlioz, Rscott and 3 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Austlandsveiret har gjort sin ankomst, men då får vi heller prøve å kose oss inne. Her blir det ein roleg innekveld, men litt leiting etter flybillettar blir det nok tid til.

Spielhaug, Rscott, Calling and 2 others like this.
  13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,768
    Bonuspoeng:
    293
    Hilltop Ale House
    https://www.hilltopalehouse.com/
    anbefalt av en lokal nordmann og besøkt av doktoren og meg

https://insideflyer.no/forums/threads/to-voksne-herrer-flyr-igjen.14153/page-7

Calling liker dette
  14. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
  15. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld igjen fra Malta. Jeg brukte dagen på en spasertur til St Julian's. Det er en fin strand-promenade langs kysten. På veien tilbake ramla jeg inn på puben Changes. Her viste de den skotske cupfinalen mellom Celtics og Aberdeen. Til skuffelse for de 8 gjestene tapte Celtics på straffekonk:(
    Screenshot_20250524_203022_Photos.jpg 20250524_150549.jpg 20250524_151640.jpg 20250524_172927.jpg 20250524_172942.jpg

Spielhaug, Flymunda, holmen and 5 others like this.
  16. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Madrid, nydelig korthelg.

IMG_4238.jpeg

Det gikk jo greit med NAS og 30E direkte på tur hit men returen er gjort om så det blir LH via Frankfurt i otta istedenfor.

Spielhaug, Flymunda, holmen and 6 others like this.
  17. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    Det er åpenbart en stor feiring i Valletta i kveld :D
    20250524_223633.jpg 20250524_223647.jpg 20250524_223840.jpg

Spielhaug, Flymunda, holmen and 7 others like this.

Del denne siden