Lørdagshilser fra marka øst I Oslo. Her ble vi hasteutkalt på tur, etter å ha sett værvarselet for i morgen. Viktig å benytte sjansen på disse tider av året, hver tur kan være den siste for sesongen. Ha en flott lørdag!
God lørdag fra det bergenske. Etter en natt på Hobo startet jeg dagen med rødnese hjem, kjentfolk traff jeg også. Nå blir det en lat dag hjemme, på tide med en ny kaffekopp!
God ettermiddag fra Oslo S. Venter på toget som skal bringe meg til OSL for den siste flyturen i november. Det blir nok mer vinter og mindre sol dit jeg skal, men satser på at det blir trivelig likevel. God lørdag alle.
God ettermiddag fra nordvest. En del redusert etter gårsdagens julebord, men moro var det. I dag blir det ikke store planene. Ute høljer det ned. T-2 til rødnesetur
God ettermiddag fra hovedstaden. Her er det snart god nok form til å starte på nytt. Vi starter om en times tid med drinker og snacks, før en helaften på byen. Det blir stas. Har fått litt påfyll av ebpoeng fra Trumf (eller, jeg har fått epost om at jeg har fått det, men den kommer alltid en dag før poengene faktisk ankommer), og har også fått planlagt litt på turen til Vietnam i påsken. Nå må det dusjes. Ha en fin en!