God altfor tidlig morgen fra innenrikskantina på OSL. Turen går til solkysten (som ikke lever opp til navnet sitt ifølge værmeldinga i dag). Eldste datter flytter dit så da må vi hjelpe til med flyttelass og handling på IKEA samt fylle opp kjøleskapet hennes før vi reiser hjem i morgen. God lørdag alle. Sov lenge!
God morgen fra solkysten.. Litt grått i dag og det skal ikke bli bedre i dag. I dag er visstnok planen å ta opp poteter, men vi ser an været siden det ikke blir frost med det første.
God morgen fra Radisson Blu, ex Vanderbilt. Her er det ikke akkurat fresht og moderne. Men beliggenhet trumfer jo alt, så også for oss. De strevde med å oppgradere, og vi ble tatt med på en rundvandring for å velge det vi likte best. Det er en første gang for alt! Middag ble inntatt på Comptoir Libanais. Det smakte nydelig, man må bare passe på å ikke få feil assosiasjoner. Ha en fin lørdag!
God morgen fra Niagara Canada. I går var vi på Canada’s Wonderland rett utenfor Toronto Pearson og kjørte rollercoasters til den store gullmedaljen før vi forflyttet oss ned til Niagara. Må av sted å se på den fossen i dag. ha en fin en.
God ettermiddag fra Utrecht. Har ikke vært her på et par år, og det har jammen forandret seg! Masse nye bygg, en by i stadig endring. Spennende for en by-nerd som meg. Favorittrestauranten er dessverre nedlagt, så jeg må finne en ny. Men stampuben er her fortsatt, og den ble testet i går. Fungerer fortsatt. Ha en fin en!
God ettermiddag fra SK461, kom akkurat med samme E195 maskin fra BOO, på vei til CPH for å bruke opp de siste Strawberry poengene. Rakk 3min i gullstua, trolig siste besøk før endringen 1.okt. Typisk at de hadde både caesar salat med bacon og kylling, og chili con carne når jeg hadde veldig lite tid, men fikk i meg litt God resten av helgen til alle!
God kveld fra Østfold er på nest siste langtur med den gamle diesel forurenseren før det blir Vindmølle bil på meg også. Middag og venner også inn til storbyen og ukas 6 og siste nattevakt. Godt sjefen betaler overtid Ha en flott helg der ute.