God morgen fra Radisson Blu OSL. Alt for tidlig, men det var da det gikk fly. Skal ut med denne, som jeg testet sist i august. Ha en fin en!
God morgen fra MBT, rolig morgen men et blir nok en amputert helg. Enda verre enn forrige helg. Utreise mot DOH og videre til HAN allerede i ettermiddag for å rekke første møte i Hanoi tidlig Mandag. Først blir det en liten tur i skogen og 1års dag for barnebarn. Fortsatt god helg folkens
God morgon frå det austfinn...kremt...austkantske! Hu-hei, kor dagane fyk, snart er september forbi. Ikkje ei einaste reise på blokka verken denne eller neste månad, men i november er det planlagt fleire turar Ha ein fin dag, gode medforumistar!
God morgen fra god-stolen. Arvingen har overnattingsbesøk, så det kan ikke jeg ligge å dra meg. Fikk fruen på gli for å vurdere en helgetur til USA - hun syntes det er ALT for lang reisevei for så liten tid. At selve reisen er en del av turen, skjønner hun ingenting av. Anyway - å finne noe som passer med helg/jobb/barnevakt var jo ikke spesielt enkelt... God helg!
God morgen fra Oslo. Må ringe SAS i løpet av dagen og spørre hvorfor jeg ble trukket vanlig poeng trekk OSL-EWR-OSL når jeg reiser i kampanjeperioden i november på vanlige SAS bonus billetter. Antar kampanjen kan kombineres med CT.
God morgen fra hovedstaden. Her skal man også snart ut på tur, men kun til fots i marka. Regner med lite trafikk der i dag, både fordi det er gråvær og fordi noenogtyvetusen skal bedrive organisert tur i sentrum, når Oslo Maraton avvikles. Nyt dagen, om det flys, løpes, vandres eller ei.
God morgen fra regnfull Plankebyen ️ Har nå mast på amex om å være lojale mot min søknad for Elite i nesten 3 uker. Var endelig en ansatt på tlf i går som skjønte tegningen. Skulle få svar senest fredag til uka. Rekker akkurat upgrade kampanjen om det ikke går seg til. Ellers er det ut på tur på mandag, og igjen neste lørdag. Hei hvor det går. September er herlig! Ønsker dere alle en god laurdag!
Takk for svar. Ja du har helt rett ift CT, kan ikke kombineres med denne rabatten. Det som er rart er at jeg ikke får opp rabatten sammen med FP heller. Selv ikke før jeg logger inn får jeg opp 20% rabatten til USA. Får den kun opp ifm europeiske destinasjoner. Men CT gir uansett lavere pris, 80k for 2 pers t/r mot 96k ved bruk av FP + 20% så beholder bookingen som den er. Har flere CT enn jeg klarer å bruke uansett.
Åpen lounge som er stengt; Businessdelen er altså åpen men uten noen servering, kan hentes i den andre avdelingen
God kveld fra Oslo. Jeg smalt på en bestilling til LUX i november. Det blir bare 1 dag (trengs vel ikke mer), og 2000 kroner (eco) for å besøke et nytt land er jo bra. Som Senator kan det jo hende jeg blir oppgradert
Hvis en er glad i øl så er det nok mer moro, jeg var på mingling så var vel stappa. På privaten så hadde jeg nok tatt taket på Marina Sands igjen isf Level 33