God ettermiddag! Her var det ikke mye liv i dag. Folket er vel opptatt med å stake kummer og rense takrenner. Eller plaske i søledammer som vi gjorde da vi var små, kanskje? Her har vi avslappet morgen med kaffe og sen frokost. Lunsj? Straks ut på veien, for vi må på hytta og sørge for at den ikke regner bort. I følge Yr er det en luke i regnværet som passer fint for at vi skal komme oss trygt frem. Ha en fin en!
Good afterdinner fra the wild, wild west. Altså Vestlandet Tylenol og kaffe, sofa og musikk, litt smårydding og ellers sløving. Manflu er ikke å spøke med. Spøking får kidsa gjort i neste uke Ha en hyggelig kveld!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Madammen har bursdag i morgon, men har venninegjengen på vitjing i dag. So då er det kjøkenteneste på underskrivne medan damene kaklar i bakgrunnen. Om eg ikkje hugsar feil har fru @Eddie47 og dag i morgon. Ikkje gløym elevert flytur i gåve!
Stadig mer forskning peker i retning av at menn faktisk blir mer influensasyke enn kvinner. Når menn knapt klarer å komme seg ut av sengen, er det med andre ord ikke innbilning. Det er ren, skjær fakta. (VG 18.10.2025)
God kveld fra Oslo. Doble poeng med SAS MC ble overflødig da jeg fikk gjennomført samtlige av helgens kjøp med Amex Om en uke poster jeg fra et nytt land, og jammen skjer ikke det samme om 12 dager også.