Vi har funnet flere uoriginale på nettet, men vi endte opp med denne fra Kjell: https://www.kjell.com/no/produkter/...g/ledsavers-lyslenke-med-led-hvit-20-m-p64018 Fungerer fin-fint til Lego
Noen skaffet seg ny Lego i det siste? Jeg har de siste dagene vurdert hvordan jeg skal frakte 4-5 kasser med Lego fra Sandefjord til Tromsø eller om det i hele tatt er nødvendig med tanke på at jeg er ferdig med universitetet i 2023
Jeg har satt lys i alle julesettene mine, det ble skikkelig stilig. Flere sett må anskaffes før neste jul!
Tror ikke jeg hadde giddet å flytte det til Tromsø. Hadde heller kjøpt nye ting jeg kunne bygge. Har skaffet meg denne, men har ikke plass til å bygge den før oppussingen er ferdig .
Har vært skuffende lite kjøp av Lego i det siste. Har jo fokusert kjøp mot Star Wars sett. Siden Lego ikke spytter ut slike hver måned er jeg nå over på å kjøpe UCS fra privatpersoner. Funderer også å starte med andre sett Technics og kanskje også Creator. Var det med å ha plass til alt.. derfor du flyttet kanskje @holmen
Har lyssatt en god del sett. Har da kjøpt sett fra https://www.elegantbricks.com De har også enkeltkomponenter så en kan lyssette som en ønsker. Burde få lyssatt Holmenstrand også vel @holmen ?
Når vi (forhåpentligvis) snart er ferdig med å pusse opp, så skal all Lego opp igjen, og da kan det hende jeg må se på lyssetting som neste steg. Men det var jo himla dyrt da! £90 for lys til politistasjonen? hmm..
De vet å utnytte entusiastene Kan være verdt å følge med rundt Black Friday og andre kampanjer. Har ofte fått 30% på prisene der.
Jeg var en tur i Narvik idag og på Narvik storsenter så så jeg dette som jeg tenkte kunne interessere flere av dere her inne. Kanskje det blir tur til Narvik for flere av dere
Jeg skal få sett litt nærmere på det neste gang jeg er i Narvik Men det var litt kult å se. Det virket som det var en privat samling så usikker på om det skulle bli butikk eller hva det nå blir
Det er kanskje nevnt før i denne tråden, men i Tromsø har man Legoloftet (overetasjen på Tromsø bruktbokhandel) MASSE Lego. Ligger i bakgården bak Emmas Drømmekjøkken, rett over veien for domkirken.