Lifetime gold

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av stensth, 13. jan 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det blir jo noen hakk mer lukrativt å karre til seg gullkortet år etter år, som igjen fører til at flere gjør dette. Og fordelene ved kortet får man kun ved å fly star alliance, så da flyr man der man får mest for pengene. Det er også mulig at endringen ikke gir tilbakevirkende kraft :)
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Enig i at det er mye spekulasjoner her, og endel halvfunderte "sånn har det vært" og noen ubekreftede lekkasjer fra innsiden. Faktum er vel at kriterier for lifetime gold stiller i samme klasse som kriterier for ebp: hemmelig. Det at kriteriene ikke er offentlige tillater dermed en viss fleksibilitet (les:synsing) hos de som bestemmer hvem som får lifetime kort. Så det å publisere rammene KAN være av det gode, men kan også brukes til å game systemet. Vi får se!
     
  3. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    ... Og bare for å fortsette med løse rykter har jeg en annen variant. En dansk kollega pendler CPH-BKK med SAS og har hatt ebp i umindelige tider. Han påstår hårdnakket at han har fått lifetime ebd som takk for strevet. Men han er dansk da :eek: og jeg har ikke sett brevet ;)
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg begynner å få følelsen av at jeg kunne spart meg den sfo turen...:confused:
     
  5. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Synes det er litt urettferdig at man ikke får kortet når man får kortet på legs. Flyr man 45 strekk i året mener jeg man har like stor rett på "livstidskort" som den som flyr fire-fem ganger til HKG.
     
    Petter B-C liker dette
  6. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    For to år siden sendte jeg en Mail til gullmailen og spurte om reglene for lifetime gold om hvor mange år jeg hadde opparbeidet meg, fikk svar om totalt 10 år på poeng og at jeg nå hadde totalt 7 år opptjent
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden