Jeg har aldri reist fra ORD T5 før så var meget usikker på hvor lang tid jeg ville bruke fra Polaris -> ut av T1 til T5 -> security -> gate. Siden jeg skal ha samme runde i januar valgte jeg å legge god tid til transfer nå for å gjøre meg ekstra kjent.
Dro fra lounge 14:30 og var inne i en stappfull sas lounge 15:10.
Skjønte fort at jeg hadde reist alt for tidlig, men jeg fikk gjort meg godt kjent slik at jeg kunne utnytte tiden bedre neste gang.
ORD-ARN
Boarding var et evig kaos da de ikke praktiserte prioritert ombordstigning.
Litt annerledes meny, 2 sider med annet innhold er lagt med som thumbnail.
View attachment 107012
View attachment 107011
Hummer til forret.
View attachment 107010
Rib eye til hovedrett med et glass rødt.
View attachment 107009
Eple donut og ostefat til dessert.
Frokost ble servert 1t. 45min før landing og jeg takket nei til å bli vekket.
Våknet ca 1 time før landing og fikk fortsatt servert frokost. 45 min ekstra hviletid der altså.
Turen hjem hadde et bedre crew og en totalt sett bedre opplevelse av maten, hvis man ser bort fra at nøttene kom servert i orginal innpakning.
Igjen en ganske full lounge på ARN men hadde flaks og fikk tak i en hvilestol innerst i hjørnet.
Siste strekning er det ikke så mye å skrive om. Fortsatt ingen ny catering tjeneste.
Kjapt ute av OSL og hjem på R11.
En liten bonus for siste strekket hjem på 02 bussen fra Tønsberg.
View attachment 107008
Jeg er ikke så gammel og kommer heller ikke til å bli det de neste 35+ åra, men jeg så tydeligvis ganske sliten ut der jeg skulle kjøpe billett i døra.
Turen er over for min del, men det er hyggelig å lese at dere liker brevet og tydeligvis blir inspirert til en ekstra tur over dammen.

Vis alt...