Litt nytt om EurBonus Gold for life

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Bizflyer, 29. juni 2016.

  1. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    SAS variasjon i kundeservice og tidvis svært dårlige service på E-post/Tlf kan sies mye om, men jeg må få ligge inn en støtteerklæring til de engelsk språklige i Tallin, de har klart å løse det meste jeg har spurt om med godt humør og god service.
     
    RoadKing liker dette
  2. paboee

    paboee Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Får satse på at EBD gir 1,5 eller 2x opptjening for EBG 4Life :)

    P.
     
    holmen and Anton80 like this.
  3. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har fått giftet gull i denne perioden (som ikke teller på evig gull), men jeg kommer muligens til å opparbeide gull på ærlig vis i samme periode (ender på litt over 40 flights). Overrider det ordentlig gullet det giftet gullet slik at det teller mot evig gull?
     
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,216
    Likes mottatt:
    4,295
    Bonuspoeng:
    113
    Det burde det absolutt. Men etter ryktet blir det meste av underliggende programvare liggende når SAS nå oppgraderer til ny hjemmeside og "EB 3.0", så ingen garantier for at systemet klarer å fange opp slikt.
    Jeg ville gjemt alle bevis til tiden er inne ;)
     
    RoadKing and Sindre like this.
  5. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan lagrer man best disse for å holde på dem i lesbar stand til den tiden at EB 3.0 kommer? Med tanke på tiden dette tar så regner jeg med at du har vært i kontakt med nasjonalarkivet for å få tips til langvarig lagring?
    ;)
     
    RoadKing and kiev like this.
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,216
    Likes mottatt:
    4,295
    Bonuspoeng:
    113
    Haha :)
    Godt poeng. De fleste arkivmetoder har maks holdbarhet på bare 50-60 år. Mener å huske at det beste er å lagre redundant digitalkodet på sort/hvit film som visstnok skal vare over hundre år.
    La oss håpe SAS er kjappere enn det, men man vet aldri :confused:
     
    Are, Bernd and October like this.
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    pliktavlevering(at)digitalarkivet.no? Dei tek vare på alt som kjem inn :) Billigare enn skylagring, men litt meir omstendelig å hente ut info når ein treng den. Og ein treng ikkje bekymre seg om forvitring av lagringsmediet, alt slikt går over skatteseddelen.
     

Del denne siden