Happy days! Poolside på taket av Yas Viceroy og griller i sola. Life good. Igjen takk til Bonusfeber for muligheten til denne turen!
Kommet seg hjem her å, selv om det hadde ikke gjort noe å blitt ett par dager ekstra hadde en brukt hode før en dro. Så alt som normalt med andre ord. Var innom tollern på OSL som lurte på hvor jeg kom fra, sa jeg kom fra Dubai. Hadde jeg sigg i kofferten i posten? Nei. I kofferten? Nei. Hva hadde jeg så i posen? Siden han spurte fikk han svar - Jo, en GeminiJets i skala 1:400, 777-300ER fra Emirates fra Emirates-sjappa på DXB. Den var han ikke interessert i. Så da var det dure videre... Ellers toppers opplegg av arrangement-komiteen hos Bonusfeber for denne turen. Kunne tatt samma turen engang til idag, om det var så..
Endelig tilbake i Dubai etter en gørrkjedelig busstur fra Abu Dhabi. Men jeg lurer på om jeg er den eneste igjen fra bonusfeber på hotellet? Edit: cred til hotellet. 30 000 poeng på min Hyatt-konto
Tusen takk for herlig tur. Var på flyplassen 0400, så mer enn nok tid... Gleden var stor oppgradert til C....Ingen protest... Hm, hm virker som noen har mekket noe... . EK er topp...
Jeg er igjen på Hyatt resten av uka. De sa jeg ikke kunne kansellere uten å betale hele summen så da er det ikke verdt å bytte hotell for min del.
Jeg er igjen på Hyatt resten av uka. De sa jeg ikke kunne kansellere uten å betale hele summen så da er det ikke verdt å bytte hotell for min del.
Må legge til at jeg i dag tidlig lurte litt på om jeg var for gammel for dagsturer til DXB ( 68+ ) , MEN etter å lese om de som ikke kom seg hjemover, fant jeg ut at jeg skal holde ut på tilsvarendé opplegg noen år til... Sukk, ungdommen nå for tiden...
Ja, det er nok mulig. Eller så var det fire av oss som ikke rakk flyet. Anyways; dere har hatt en fin tur!
Hallo fra terminal 1 på DXB. Her er det intet mindre enn 3 timer til boarding. Noe som jo er like lenge som jeg sov natt til i dag. Skal få droppet kofferten og komme meg inn i loungen for litt mat. Ombord på LH631 så er det søvn, søvn og søvn som står i fokus.
God aften igjen, fra UTSIDEN av emirates loungen. Her har ingen hørt om at vi skal inn i loungen, eneste jeg fikk vite etter mye om og men, var at de kunne se at jeg ikke ble upgraded til business på vei nedover fra OSL. Noen ideer før jeg begynner å ringe litt rundt med den syke minuttprisen?
Ugh- det eneste som er mer slitsomt enn et bonsufeber party, er å gå ut med et EK crew i Oslo Hjelper jo litt at jeg begynte med champagne i F loungen kl 0415 lokal tid.... dermed en 13 timers forsprang Skal poste et bilde etterhvert så kan de som kom i dag se etter sin favorittvertinne Hørte det var noen estiske preferanser