Jeg unngikk også å bli en av "vi som ikke rakk EK159"-gjengen. Hadde egentlig planer om å rapportere litt fra flighten, men det var først mat etterfulgt av Godzill.... zzzzz. Ikke så mye å melde, med andre ord. Synes setene var gode å sove i, på tross av at de har fått kritikk for å være smale og angle flat. At jeg nå er hjemme og føler meg ganske uthvilt etter 24 timer på reise må være et kvaliterstegn. Tror det hjalp godt på at jeg stort sett drakk vann og unngikk for mye alkohol. Purseren på flighten trodde også at jeg var EK-ansatt, og spurte hvilken avdeling jeg jobbet i.
Ble oppgradert til C ved gaten... Kanskje de trodde jeg var EK ansatt også...meget godt sete å sove i.
Last man standing er nå innlosjert på terminal hotellet.. Vekking er bestilt så satser på at man er vell hjemme på denne tida imorgen. Tusen takk til alle som fikk til dette og de som var med å lagde dette til en uforglemmelig tur.. Gleder seg til neste longa haul selskap til en flyplass nær oss
Snakket så vidt med Henning om det, vi satser på (les: krysser fingrene for) at SQ kommer snart. Takk for turen, alle sammen, det var knallbra!
Aldeles strålende tur og opplegg, tusen takk til alle involverte, både de ansvarlige og de uansvarlige. Sørget for å få konsumert champ- og hvitvinskvoten både i Oslo-lounge, ombord og i Dubai, likevel i strålende form ved hjemkomst den 4., så dette gikk i pluss på alle måter, ingenting er som gode opplevelser og godt selskap.
Tusen takk til alle sammen for en fantastisk tur dukker vel opp noen gruppebilde(r) som ble tatt på denne siden vil jeg tro ?
Da kom mailen fra Hyatt goldpass, "You achieved Platinum status" Statusen er har varighet til februar 2016.
Syns Emirates burde få ut fingeren.. Skal muligens reise med de snart, og hadde vært kjekt med et gullkort før den tid
Godmorgen alle.... Så er der et gruppefoto klart fra turen. Har lavet en ny tråd, så ingen overser den i denne lange tråd: http://forum.bonusfeber.no/threads/gruppefoto-fra-dubai.1626/
Har bare dette bildet, men mulig jeg har noe film på dslren, skal sjekke om jeg kan ta noen screenshots.
Æsj, var bombesikker på at jeg hadde film fra frokosten. Men nei, var sikkert opptatt med å snakke med alle de hyggelige forumistene
Nada match til nå. Bare ikke den haugen med lapper og halvkrøllet papir har havnet i papir gjenvinningen
tar vel en stund , men er ikke det sånn at til å med dem som får silver status får bagasje tag ? visst ja så tar det en god stund å sende ut til alle