Nå har ikke jeg kunnskap om Skywards sine systemer direkte, men dette bør så absolutt være uproblematisk for dem å fikse på svært kort tid. Dette er noen kjappe tastetrykk for dem, så er det i boks. Rapporter fra de som fikk status hos Hyatt samme kveld var at statusen var oppdatert dagen etter. Imponerende!
Det skal gøres manuelt ved at gennemgå og verificere alle print de fik. Vi er briefet om at det kan tage noget tid pga travlhed, men har ikke fået noge bekræftelse på præcis hvor lang tid.
Synes egentlig dette var veldig generøst av Emirates, så at det ikke ligger øverst i prioritetskøen er greit for meg
De skal manuelt gå igennem alle de print de har fået og tjekke nuværende status og matche det til Skywards nummeret. Det tager lidt tid.
De skal manuelt gå igennem alle de print de har fået og tjekke nuværende status og matche det til Skywards nummeret. Det tager lidt tid.
Jeg fikk mail nå om at jeg måtte bekrefte adressen min for å motta mitt nye sølvkort. Har levert inn papirer for match til gull. @Flemming Poulsen Vet du om de har kontroll?
Mitt gull Hyatt kom I dag. Hadde på forhånd ikke reg kort da jeg kom. Trodde ikke jeg var medlem, men like før vi dro dukket en mail opp med mitt forlengst glemte nr.. Oi oi. Reg det ved ankomst... Så det gikk bra. Virker som de hadde full styring på hotellet... MEN, INGEN EXPIRY ? Hva betyr det ???? No sitter jeg med Hyatt Gold, mitt andre ( !! ) Marriot Gold , ( kastet etter meg fra UA). Og ærlig opptjent HH Gold...
Fikk også mitt Hyatt Gold i posten i dag. Men gold er vel det laveste nivået? Men kortet er fint det altså.
Fikk også mitt Hyatt Gold i posten i dag. Gold er vel det laveste nivået? Men kortet er fint det altså.
Oops, leste et lite notat som fulgte med kortet.. 24 mnd fra 08.14, mot vanlig 12 mnd... Ikke gærnt........