Lounge Hamburg

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av blystan, 12. mai 2015.

  1. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Dem hadde varme snitsels, salatbar, banan, kiwi, røde og grønne epler, pudding i sånne små desert glass, 2 typer suppe, vann, brus dispenser, 2 tappeøl, 1 flaskeøl (muligens alkoholfri) 2 espresso maskiner, en sikker 20 typer te. Hadde non kjeks, mini kringler, smågodt, en 8-10 typer sprit og en 5-6 forskjellige viner på flaske. Type rød, hvit, rose og musserende. Så ikke champagne noe i går. Og noe vann og litt forskjellige andre ting som jeg garrantert har glemt i farten. Så var ganske greit utvalg
     
    Misterix liker dette
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Var det toalett inne i selve loungen eller måtte man ut?
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Thanks :)
     
  4. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    En liten oppdatering vedr røyking i senator lounge Hamburg. Det er eget røykerom her (helt i enden av lokalet til høyre for serveringsområdet). Det står forøvrig et stort røyking forbudt skilt (gudskjelov) på terrassen.

    Men hvor blir'e av pølsene a???:D
     
  5. JonWegner

    JonWegner Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    På min segment-run 10.6.15 måtte jeg som EBS nøye meg med å gå til venstre, på SAS Plus (oppgradert på OT, til bookingklasse Z). Imidlertid fristet sommerværet, og jeg gikk ut av avgangshallen og ned i første-etg, for så å ta (rulle)trappene opp i toppetasjen. I restauranten der er det en flott takterrasse ute, med benker og parasoller. Så jeg anbefaler dette til alle som ikke har gullstatus og vil ut i sommervarmen :)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden