Lounge i Barcelona

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas123, 06. juni 2017.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Da må saken være at AV heller ikke hadde avtale. Det henger ikke på greip. For når AV videre, og iallefall på Biz skulle du ha lounge adgang. Her har de i loungen rota det til.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss, visste ikke at Universitet i Oslo har flyplass, enda mindre at AV flyr derfra :rolleyes:
     
  3. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Så denne er feil? Eller kanskje leser jeg den feil?

    AED4B9AD-DBEA-426C-8393-6F308FA60E82.jpeg
     
  4. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Quito, Ecuador for de som lurer. i’en er fikset og jeg skylder på yrkesskade (jobbet der i noen år nå).
     
    RoadKing liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Som sagt, metallet bestemmer. Når du har avreise med en SK flight så får du ikke lounge adgang. Når du har avreise med annen *A som har lounge avtale så har du adgang. Mener må jeg.

    Regner med at du sjekket inn hele veien i app eller hos SAS på Gardermoen? Da har nok de i loungen sett seg blind på SAS fargene.
    Hadde du tatt turen bort til Avianca og fått boardingkort hos dem hadde det ikke vært spørsmål.
    Selvfølgelig veldig urutinert av de i loungen. Forutsatt at Avianca faktisk bruker denne loungen. For lounge har AV, de sender ikke IC biz kunder ut blandt bermen.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Dette gjelder SK flygninger. Jeg peker på at du hadde avreise med AV og da gjelder deres regler.
     
  7. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, jeg leser den nok feil. Men da bør dette gå (selv om loungen ved BCN vissntnok ikke er så imponerende). Takk for svar.

    Re: AV svarer du kanskje en annen? Jeg viste boardingkort fra Avianca på UIO uten hell. Dette var på hjemreisen. Poenget det var uansett at selv om jeg brukte alle filtre på lounge finder korrekt ble jeg nektet adgang. Stoler dermed ikke 100% på siden.
     
  8. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er EBG og i februar fløy jeg Brussel Airlines i økonomi BCN-BRU-OSL. Kom inn i loungen på BCN og BRU.
     
    thool and Sonictravel like this.
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det er korrekt. Det er SAS selv som på div steder ikke betaler for Lounge. Men reiser man med *A Gold utenom SAS så får man tilgang som vanlig
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Sorry hvis jeg har blandet. Men AV eller ikke, så lenge det ikke er SK og din departing carrier har lounge, og du er *A Gold (som EBG er) så skal du få lounge.
     
    thool liker dette

Del denne siden