Spørs kva du flyg. flyg du SAS og *A, så er SAS sin best(fordi den er billigst ofte) Flyg du andre, så må du velge OSL lounge. Du kan også velge denne om du flyg SAS og *A. Ofte halv pris for barn på OSL lounge
Er det ikke en lekekrok på SAS Business utland? Hva vet jeg... sluttet å fly og dersom jeg er der går jeg helt inn ...
Bør ha med nettbrett og headset uansett på OSL, ikke noen lekemuligheter utenom den lille kroken på utland. Hender jeg tar minsta med ut en tur så hun får løpe og leke litt rundt omkring på terminalen. Syns ikke andre besøkende på loungene skal trenge å forholde seg for mye til bråkete barn.
Heller unger som er litt rampete og villtre enn unger som sitter som tente lys og skvetter hver gang pappa sier noe.
Om du mener et tomt rom med en liten tv på veggen så ja. Mener du et rom hvor man kan plassere ungene hvor de klarer å underholde seg selv, så nei.. Er lite til ingenting med leker og underholdning der dessverre..
Det er vel ganske stor forskjell på å få lov å bedrive frileik inne på loungen og det å ha unger som er livredde sin far. Det handler om trening av både born og vaksne, samt forberedelser, ha noko å sjå fram mot og ei eller anna form for premiering. For mine born er lounge eit privilege, og om lounge reglene brytes(du skal ikke plage ande, og ikkje løpe er du snill) så blir ein henvist til concreten. Eg er ikkje flau over å ta dei med inn på gullstova, då leikerommet er litt så der. No om sumaren er det mykje folk og småtroll i farta, og mykje born i loungane. Edit: Avslutningsvis, så treng me vel ikkje ta barneoppdragelsesdiskusjonen her, men det er lett å la seg rive med. Meir prat om fly og lounger!