Lyst på HHonors Gold (og mye annet) uten noe monkey business?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av tommy777, 12. okt 2013.

  1. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Selv kjørte jeg en MVP challenge i fjor (4 status på 90 dager = gull ), men den finnes ikke lenger. Derfor er dette perfekt for meg bare med HH Gold da det blir noen besøk, men langt i fra nok. Så er det litt annet snacks også som kan ha verdi, har abonnert mye på Expert Flyer f.eks som er et meget godt verktøy i premium utgave, du kan ha alarmer på bonus booking klasser på akkurat den flighten du vil ha bla.
     
    tommy777 liker dette
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Leste akkurat en analyse av elementene i pakken. De fleste er ikke unike og bærer mer preg av reklame (spam for noen)/produktplassering. Med det sagt så kan flere av tjenestene være bra, så hver enkelt bør sjekke.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Er veldig fornøyd med HHonors og AwardWallet, samt WorldMate.

    Verdt pengene for min del :)
     
    tommy777 liker dette
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vet ikke helt hvor du henter spam fra..

    Alle bloggere har sine egne, personlige meninger om pakketilbudene vi setter sammen og enkelte har mer tid tilgjengelig til å dille med slik enn andre. Igjen, det blir selvsagt opp til hver enkelt å finne ut om pakkene som tilbys er verdt det. For mitt eget vedkommende, har jeg HHonors Diamond og National Executive Elite. Men det finnes ingen andre steder man kan få rabatt på Hyatt sine gavekort. Det er 10% spart og jeg kommer til å handle gavekort for 2000 daler til eget bruk, noe som gjør at jeg personlig har spart 200 daler. Jeg sparer også 20 dollar hos Expertflyer og rabatten vi gir er den høyeste som finnes der ute, vanlig er 15%.

    Poenget med pakkene er å ha litt av hvert å velge imellom. I tillegg er det ikke alle som har tid eller lyst til å lete opp koder de ikke har rett til å bruke, lure seg til status eller bruke masse tid på statusmatching. Mange i Norge hadde stor glede av HHonors gullstatus de siste par årene, nå kan man opptjene statusen etter boka uten å oppgi ett fake kredittkort # og oppgi fake addresse. Når man vet at internet koster en formue på enkelte hoteller og man får internet gratis med HHonors Gold, frokost er gratis og man får ofte tilgang til lounge med happy hour skal det ikke mye til før man har tjent tilbake 300 kroner.
     
    Fnate liker dette
  5. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    For egen del vil jeg vel si at 2 netter på et Hilton-hotell så er denne utgiften spart inn. Godt tilbud. Takk! :)
     
    Fnate liker dette
  6. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror det er nyttig å diskutere jungelen av miles&points relaterte tilbud. Inkluderer man ikke alternative og/eller kritiske kommentarer vil oversikten kunne virke villedende og dermed mindre troverdig. Personlig tror jeg pakken kan være meget god for veldig mange, spesielt mange potensielle medlemmer her. Jeg har ikke bruk for HH gold grunnet diamond status. Hvorvidt man kan eller bør eller har kunnet få gold med fake data har jeg ingen mening om. Jeg ser Hyatt GCs som meget bra value. Men vær obs på eventuelle geografiske begrensninger. Det kan være lett å hoppe på tilbud som ikke er så gode som man håpet.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det anbefales å lese igjennom hva man får før man kjøper. Så blir det opp til hver enkelt å avgjøre om det passer for dem
     
  8. C-klasse

    C-klasse Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, jeg har HH sølv nå og kjøper jeg pakken hvordan får jeg da registrert mitt HH nummer så jeg havner på Gull?
    Kjøpte pakken til USD 49.95 nå.
     
    Last edited: 16. okt 2013
    tommy777 liker dette
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk en melding i Inbox på Milepoint (er du medlem der?). Der står det hvordan man får hentet ut de ulike fordelene. Det en lenke til Award Store på Milepoint hvor du kan legge inn ditt HH nummer. Jeg gjorde det for noen dager siden, men jeg vet ikke hvor lang tid det går før kontoen oppgraderes.
     
    tommy777 liker dette
  10. C-klasse

    C-klasse Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Der ja, da var det gjort. Tusen takk for hjelpen.
     
    tommy777 liker dette
  11. TBG-commuter

    TBG-commuter Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hvor lang tid må men regne før hhonors gold-statusen er oppdatert?
     
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    8-12 uker så jeg på milepoint.
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    ca. 800 pakker igjen for de som ikke har kjøpt
     
  14. shiraz

    shiraz Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg blir litt forvirret når det gjelder gullstatus hos Hilton. Har jeg forstått det sånn at for en med gull som utløper 03/2014, så kan jeg like godt "aktivere" det nye gullmedlemskapet nå, da det under alle omstendigheter er gyldig frem til 02/2015?
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en oppgradering, så jeg ville kjøpt pakken og ikke tatt denne ut før 1. mars 2014. Da vil pakken være gyldig til 3/2015
     
  16. C-klasse

    C-klasse Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Og der var HH statusen oppdatert online til GOLD.
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Wow. Det var lynkjapt!
     
  18. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Blitt Gold her å, selv om "Status Progress" enda viser Blue.
     
  19. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Fortsatt Blue her... :)
     
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Det vil det alltid stå inntil du har bodd nok netter/stays innen ett år for å opptjene ett nivå.

    Feks hos meg står det at jeg er Diamond, men at status progress er Silver siden jeg har bodd nok til sølv.

    Jeg vil uansett være Diamond ett ekstra år siden opptjening via kredittkort.

    Det samme gjelder deg. ;)
     

Del denne siden