Trøtte folk i dag? Sein start på god morgen tråden, men det får gå Her pakkes bagen og kursen settes snart mot OSL. Et par timer jobbing i loungen før SAS bringer meg til ALC og noen dager på hyttekontoret. Skulle noen trenge et gjestepass inn i SAS loungen er jeg der fra 11:30-13:30 ca 3 rader biz i dag og alle seter er tatt. Satser på de har lasta rikelig med Champagne!! Ha en flott dag folkens.
God morgen fra HQ. Jeg fant i går fire bonusbilletter til DC under fotball-VM (CPH–IAD). Det var ingenting ledig fra Oslo på avreisedagen, så det blir en unødvendig natt i København. Jeg ringte SAS nå for å legge på feeder, men de opplyste at det koster 15 euro per person å legge til en feeder dagen før. Jeg spurte om man ikke slipper dette når det ikke lar seg booke online. Han sjekket med back office, men bekreftet at gebyret på 15 euro per person likevel gjelder. Det skulle visst være en endring. Stemmer dette? Mener jeg har sluppet dette tidligere. Ha en fin dag alle bonusnisser
God morgen fra MBT, straks på vei mot OSL. Mulig jeg rekker innom loungen for å si hei til @Tore før det blir LX til ZRH og videre til BKK.
Har du allerede booket så blir det endringsgebyr ja. Hvis du ordner alt på telefon så vil du normalt slippe.