Og Seahawks vant Super Bowl LX Nå trenger kroppen litt søvn … Ha en flott mandag, med eller uten oval ball!
God morgen fra MBT. Rolig morgen, hjemmekontor og turer i skogen fram til det blir en tur til Budapest i kveld, siste mulige med LH så kort forbindelse i FRA og forhåpentligvis framme i BUD til en ventende blacklane 23:05. Intercontinental ble valgt igjen, langt fra det beste valget men kommer til å slite med å nå Royal Ambassador i år så må bare stå på.
God morgen fra kontoret i nordvest. Litt småfrustrert etter å ha lagt på røret med SAS premium kundeservice. Forsøkte å endre en Premium Flex billett fra AES til OSL til dagen før, som jeg trodde skulle være en enkel sak. Men det var søren meg ikke mulig. Der er ledige seter både i premium og economy men fru tyvärr hos SAS kunne meddele at det kun er for nye bookinger. ... Men hun kunne kansellere flyvningen med full refusjon slik at jeg kunne booke på ny. Jaja da ser jeg rødnesene har en flyvning omtrent samme tid som er billigere....
Morn fra kontoret. Konkluderte i morges at sykling i -4 er mye mer behagelig enn -12, men gleder meg til at jeg slipper å ta på meg ørten forskjellige klesplagg før jeg hiver meg på sykkelen. Ser ut som sønnen får sin første flytime til PPL i løpet av uka. Forrige forsøk gikk ikke fordi noen hadde glemt å brøyte foran hangaren til flyklubben... Ha en finfin mandag!