God aften fra Oslo. Utfordret "Hans" på en løpetur hjem fra jobb, men ble snytt siden det stort sett var opphold På reisefronten er det fryktelig tomt fremover. Må fylle på godt med EB-poeng for de virkelig spennende turene, men en tur til Sør-Europa i oktober frister veldig. Hyggelig at @Eddie47 er tilbake!
God kveld fra hovedstaden. Her har man kommet seg hjem i sofaen etter en svært våt arbeidsdag. Når jeg sto i øsende regn i Vestfold så angret jeg meg grovt på at jeg hadde sagt ja til oppfølging og opprydning utendørs i dag. Burde nok sjekket værmeldingen først, samtidig så ble det avtalt for så lenge siden at meteorologen vel ikke hadde navngitt "Hans" enda. Jaja regntøyet holdt nå det verste unna, og man kan da nyte sofaen nå med litt ekstra god samvittighet etter all den friske luften man har fått i dag Nyt kvelden folkens, håper alle har det bra og ingen får trøbbel med været
Grevinnen og hovmesteren (engelsk tittel The 90th Birthday, or Dinner for One, stundom berre Dinner for One eller The Butler and the Countess) er ein svart-kvit kortfilm produsert av Norddeutscher Rundfunk (nordtysk kringkasting) i 1963 som NRKfjernsyn sender kvart år på vesle jolaftan, og som har blitt ein joletradisjon for svært mange nordmenn.
God kveld frå «solkysten» på jobb. Løpetur i byfjella, klissblaut og kald. Om det var Hans som herja veit eg ikkje. Feira med pizza og raudt i glaset på Pergola. Lysverket i morgon med ein kompis.