Mandag - ferien er over(?)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 07. aug 2023.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,801
    Bonuspoeng:
    293
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,655
    Bonuspoeng:
    183
    Er det skilnad på hovmeister og butler?

indahla and Maggie like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,801
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg trodde det, men det viser seg at butler bare er hovmester på engelsk. My bad! :)

indahla liker dette
  4. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,880
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Oslo. Utfordret "Hans" på en løpetur hjem fra jobb, men ble snytt siden det stort sett var opphold :rolleyes: På reisefronten er det fryktelig tomt fremover. Må fylle på godt med EB-poeng for de virkelig spennende turene, men en tur til Sør-Europa i oktober frister veldig.

Hyggelig at @Eddie47 er tilbake!

Kristian, Earl, Sonictravel and 6 others like this.
  5. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,031
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her har man kommet seg hjem i sofaen etter en svært våt arbeidsdag. Når jeg sto i øsende regn i Vestfold så angret jeg meg grovt på at jeg hadde sagt ja til oppfølging og opprydning utendørs i dag. Burde nok sjekket værmeldingen først, samtidig så ble det avtalt for så lenge siden at meteorologen vel ikke hadde navngitt "Hans" enda. Jaja regntøyet holdt nå det verste unna, og man kan da nyte sofaen nå med litt ekstra god samvittighet etter all den friske luften man har fått i dag ;)

Nyt kvelden folkens, håper alle har det bra og ingen får trøbbel med været :)

Calling, Upsaker, Kristian and 3 others like this.
  6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Grevinnen og hovmesteren (engelsk tittel The 90th Birthday, or Dinner for One, stundom berre Dinner for One eller The Butler and the Countess) er ein svart-kvit kortfilm produsert av Norddeutscher Rundfunk (nordtysk kringkasting) i 1963 som NRKfjernsyn sender kvart år på vesle jolaftan, og som har blitt ein joletradisjon for svært mange nordmenn.
    :p

7. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,301
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå «solkysten» på jobb. Løpetur i byfjella, klissblaut og kald. Om det var Hans som herja veit eg ikkje. Feira med pizza og raudt i glaset på Pergola. Lysverket i morgon med ein kompis.

Earl, Calling, Upsaker and 4 others like this.

Del denne siden