God morgen fra LH gruppens kø på OSL. Valgte oss turistkøen i dag med tanke på lenge. Det ser ut til å være et dårlig valg. Frankfurt neste.
Jaja, det ble en person lenger å vente. LH prioriterte faktisk biz kunder inn denne morgenen. Nå er der kaffe!
God morgen. Ferdig med natthelg, fri et par dager. Satser på siste rest av jordbærpoengene jeg mangler kommer inn ila dagen. Nytt år med platinum sikret. Ha en fruktig dag
God morgen. I dag blir stueloungen byttet ut med barndommens grønne enger. Det vil si ca 10 km tur i kollete terreng nær Kragerø. Kan bli slitsomt. NB Best å sette på livetrack så eks-forloveden ser hvor hun kan finne meg. Ha en fin mandag!
God morgen T 2 Tokyo, siste innspurt på jobb før en skikkelig langhelg. Må snart starte planleggingen for neste års sommerferie, 2pax ct som går ut 31.12 må settes i bestilling. Hm, lurer på hvor det blir. Ha en fin mandag alle bonusnisser
God morgon frå Radisson Blu Trondheim Airport. Her går det i hotellfrukost. Rimelig enkelt og standard opplegg, men det går ned. På tide med litt meir frukt og kaffi før tennene skal pussast og kursen setjast mot Bodø. Fire flights i dag. Det trur eg er personleg rekord.
Morn fra baksetet på vei til Hia Hin. Knirkefri reise. SAS har mye å lære om hvordan service kan være på premium eco innen alliansen. Swiss leverte! Om to uker får vi finne ut om austrian matcher det. Gleder meg til å finn et par palmetrær eller lignende til å spenne opp en hengekøye. Ha en herlig mandag
Det er vel fleire tiår sidan ho monterte livetrack på deg, så eks-forloveden har nok full kontroll, skal du sjå
Morn fra vest. Her er det stor oppstandelse og konspirasjonsteoriene florerer; det regner rett ned. Det kan da ikke være riktig? Ellers er kaffe fortært, så da kan dagen bare begynne å yppe seg!
God morgen. I dag blir det hjemmekontor. Uansett best å la bilen stå, for det er litt kaotisk rundt omkring her. Innkjørselen har delvis rent avgårde ned til naboen, så vi har en mini Grand Canyon som er litt vanskelig å krysse med bil. Men jeg har planlagt date med naboen og traktoren hans etter jobb, så da blir det nok årnings. Ha en finfin dag, folkens!
God morgen fra Thon Hotel Nordlys her i Bodø. For å spole noen timer tilbake i tid så var ikke dette her planlagt. Jeg skulle hjem fra speidertur for jeg hadde vært på Hvaler. Da jeg bestilte var siste direktefly kl. 14 men sas hadde til Tromsø via Bodø kl. 18. Det ganger også meg på grunn av flyvning nr. 45. Kom til Bodø. Fint. Kom inn på Tromsø flyet også fint. Flyetvtaxet ut. Så stod det stille. I flere minutter. Så kom det over høyttalerne. Kapteinen kunne melle at flyet hadde teknisk feil altså en feil på Hydraulikk pompa. Flyet gikk tilbake til gate og vi ut. Nå er jeg booket til flyvning nr. 45 nå kl. 09:25. Informerte sjefen om at jeg ikke dukker opp idag og må vel jobbe litt overtid. Men idag skal jeg enda lenger nordover men først frokost Ha en strålende mandag alle sammen
God morgen fra hjemmekontor og straks på vei mot fastlegen for å sjekke trykket. Spennende nok det, men tar seg opp utover dagen med flytur. Qatar via Doha til Jakarta, 3K hele veien. 3,5 time connection i Doha er akkurat i lengste laget.
God mandag. Hvor går turen? T-13 til Queen of the Skies her. Selv om det blir bakerst i bussen, så gledes det til å reise igjen.
Goood morgen fra Stavanger. Her nytes fridag med en deilig kopp kaffe sammen med litt sjokolade, slikt gjør susen. På tv’n ruller Exclusive Etihad A380 hangar visit hvor det tas C-check. Senere i dag blir det nytt besøk av eiendomsmegler for å få et estimat på hvor mye godset kan være verdt.
Det hadde jo selvfølgelig vært det mest logiske å gjøre i en situasjon som dette. Men, jeg har allerede tjent opp 4 CTer i år, så det må i så fall vente til over nyttår.
God morgen alle sammen, og god ny uke! Blitt bedt om å komme meg på jobbtur til Barcelona i oktober. Det kan jeg like. Tur til Barcelona altså. Ønsker gjengen her inne god ukesstart!
God morgon frå 1C på SK4472! Her er det inspeksjon av radomen i snuten på flyet som pågår, så vi er allereie forseinka. Om det er lakken som har flassa av eller om det er ein skade, sjå det skal flymekanikarane mysa på! Ha ein problemfri vekstartsdag, godtfolk!