Mandag morra blues

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jvsandem, 16. nov 2020.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,753
    Bonuspoeng:
    293
    Har hatt 8 musefeller i bilen i en uke, for å være sikker på at de ikke var inne i bilen.
    Ingen fangst.

Nå ringte akkurat Møller og sa at alt var ok. Musene hadde ikke ødelagt noe. :)

Earl, EndreD, Mbauer and 2 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er mange rare dyr i arken! :D

Ein IF-ar hadde truleg skaffa seg sete frå Lufthansa F og det hadde ikkje stått ein pringlesboks og ei kaffikanne på tralla, men svart kaviar og eksklusivt boblevatn....

Earl, holmen and Eddie47 like this.
  3. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,880
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo. Konstanterer nærmest 100 % munnbind på bussen - så folk lærer i denne byen også. Venter i spenning på hva Raymond kommer med 15:00.

Earl, EndreD, Mbauer and 6 others like this.
  4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Teamskontoret!

Til tross for at det nå er 3 aktive champis-tråder på forumet, tyder DNs oppslag kanskje på at vi ikke er i stand til å flytte det globale markedet ennå.
    Her i gården virker det jo som om behovet i alle fall ikke har gått ned. Det er kun høyden over havet, når boblene konsumeres, som er smertelig lav for tiden.
    1.jpg

Ha en sprudlende mandag videre!

Flyvende_mare, Earl, Mbauer and 7 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    En kollega, den gang jeg hadde slike, pleide å hilse med "En ny dag i saltgruvene." Dermed var dagens forventning satt!

drsyk, Earl, SAJblue and 2 others like this.
  6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra den arktiske Hovedstaden

Her er det blitt mørkt og dagen blir brukt til litt skoleskriving også blir det Poker med noen av gutta senere idag. Ellers svært lite som skjer. Blir å fly om ca. 1 uke. Back to Hammerfest.

Ellers ha en flott mandag

Berlioz, drsyk, Kristian and 5 others like this.
  7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God (?) mandag ettermiddag fra Nordsjøen også.

Dagens opptur må være at jeg helt ufortjent har blitt Platinum medlem hos Choice. Så gjenstår det bare å se hvor lenge det varer...

Dagens nedtur er at vekterstreiken har blitt utvidet og det betyr at helikopteret mitt som skulle ta meg tilbake til Bergen for hjemreise onsdag ettermiddag, nå i stedet for skal fly til Stavanger og så sent at jeg selvfølgelig ikke rekker siste fly. Dette altså grunnet redusert kapasitet ved heliporten i Bergen som medfører at mange av avgangene nå blir flyttet til Stavanger.
    Så da blir det koronakarantenehotell i Stavanger i noen timer før man skal rekke ett grytidlig fly torsdag morgen hjem til Ålesund og rett i Teams møte.

Jaja, slik går nå dagane.

drsyk, Avixlo, Kristian and 5 others like this.

Del denne siden