Har hatt 8 musefeller i bilen i en uke, for å være sikker på at de ikke var inne i bilen. Ingen fangst. Nå ringte akkurat Møller og sa at alt var ok. Musene hadde ikke ødelagt noe.
Det er mange rare dyr i arken! Ein IF-ar hadde truleg skaffa seg sete frå Lufthansa F og det hadde ikkje stått ein pringlesboks og ei kaffikanne på tralla, men svart kaviar og eksklusivt boblevatn....
God formiddag fra Oslo. Konstanterer nærmest 100 % munnbind på bussen - så folk lærer i denne byen også. Venter i spenning på hva Raymond kommer med 15:00.
God lunch fra Teamskontoret! Til tross for at det nå er 3 aktive champis-tråder på forumet, tyder DNs oppslag kanskje på at vi ikke er i stand til å flytte det globale markedet ennå. Her i gården virker det jo som om behovet i alle fall ikke har gått ned. Det er kun høyden over havet, når boblene konsumeres, som er smertelig lav for tiden. Ha en sprudlende mandag videre!
En kollega, den gang jeg hadde slike, pleide å hilse med "En ny dag i saltgruvene." Dermed var dagens forventning satt!
God mandag fra den arktiske Hovedstaden Her er det blitt mørkt og dagen blir brukt til litt skoleskriving også blir det Poker med noen av gutta senere idag. Ellers svært lite som skjer. Blir å fly om ca. 1 uke. Back to Hammerfest. Ellers ha en flott mandag
God (?) mandag ettermiddag fra Nordsjøen også. Dagens opptur må være at jeg helt ufortjent har blitt Platinum medlem hos Choice. Så gjenstår det bare å se hvor lenge det varer... Dagens nedtur er at vekterstreiken har blitt utvidet og det betyr at helikopteret mitt som skulle ta meg tilbake til Bergen for hjemreise onsdag ettermiddag, nå i stedet for skal fly til Stavanger og så sent at jeg selvfølgelig ikke rekker siste fly. Dette altså grunnet redusert kapasitet ved heliporten i Bergen som medfører at mange av avgangene nå blir flyttet til Stavanger. Så da blir det koronakarantenehotell i Stavanger i noen timer før man skal rekke ett grytidlig fly torsdag morgen hjem til Ålesund og rett i Teams møte. Jaja, slik går nå dagane.