Mandag morra blues

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 07. juli 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten og på vei til BGO
    image.jpg

Calling, holmen, Earl and 12 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Nei nei .. jeg kom ikke lenger enn hit, sommergjestene fra Nord-Norge skulle reise hjem igjen til bartebyen
    IMG_9545.jpeg

Last edited: 07. juli 2025
    Calling, holmen, Earl and 11 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå solskinet i Florøida.

Godt å sitje å slappe av i ein god kontorstol og drive med kontorarbeid etter hardt utearbeid i helga. Det blir meir av den sorten i dag, og meir arbeid med riving av det som gjenstår på kjøkenet

Det er ikkje ofte vi ser traktorbilder her på forumet, men eg konstaterar at dei har sorten og på BGO. Om enn noko mindre traktorar enn dei har på NBO.

4. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,775
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra OSL og innenriksloungen. Alene i fast tracken, men ble vitne til komplett kaos da de annonserte check in 1-2-3 ble byttet til 4-5-6.
    Snakkes om trøbbel med bagasjesystemet og det har tydeligvis hopet seg opp med folk på check in. Massen av folk tok aldri slutt og minnet mer om en gjeng supportere på vei ut av en stadion.

Ellers stille og rolig i loungen.
    Ha en fin dag. :)

5. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,274
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Lysaker!

En grå og trist dag passer bra når man atter en gang er tilbake på kontoret etter en uke med sommer, sol og varme i Frankrike fylt med blide mennesker og fly som stadig vekk tok oss til store høyder. Akk ja, man må vel tjene penger for å finansiere morsomme ting...
    En uke med jobb, så er det opp i luften igjen med ryggsekk fastspent. Neste ferie nærmer seg mer og mer, det ser man jo en smule frem til.

Ha en fortreffelig dag og med ønsker om sol og varme!

Calling, holmen, Earl and 10 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,370
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en våt Sølvby. Godt vi har nok å gjøre innomhus. Snart skal malerrull og kost være i bevegelse.

Og godt vi ikke er på OSL og skal sjekke inn bagasje. Måtte bagasjebåndene snart rulle!

Ha en fin mandag!

Calling, Eddie47, holmen and 9 others like this.
  7. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,775
    Bonuspoeng:
    113
    Ref VG er det totalt kaos på OSL, jeg råder på det sterkeste å reise lett idag og droppe insjekket bagasje om du kan. Hoper seg opp i security og folk løper til gate. Norwegian har intet mindre enn 5 gates med 'gate closing'.

Selv reiser jeg kun med håndbagasje og tar livet med knusende ro. Snart boarding på SK4025 til SVG.

Edit: SAS har overbooket og prøver seg på en frekk en med 150EUR i komp samt matkuponger. Kan se ut som om noen bet på.

Last edited: 07. juli 2025
    Calling, Eddie47, holmen and 10 others like this.
  8. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra kysten av Portugal hvor vi er 29 stk på tur så vi har tett over hele hotellet her i en uke. Foreløpig bare god stemning, men litt småkjølig vær så det blir utflukter i dag.

Gratulerer med dagen til @Eddie47 !

God mandag og forhåpentligvis ferie til resten.

Calling, holmen, Earl and 8 others like this.
  9. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,921
    Bonuspoeng:
    183
    Blåmandag? Tja. Blåbærkake på frokostbordet var det i hvert fall og den var ganske blå.

Forholdsvis blått vann ved innsjøen her også.

På dager som dette lurer jeg på hvorfor jeg ikke har ferie oftere. Ha en sjukt bra en!

IMG_4854.jpeg

Upsaker, Calling, holmen and 10 others like this.
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,377
    Bonuspoeng:
    183
    God middag fra MXP! Her sitter vi og blomstrer etter en E195 måtte returnere til MXP, og påfølgende kansellering av 1305-avgangen herfra. Reisefølget hadde et tidligere DY-fly, og vi fikk ikke sjekke inn bagasje før 3 timer før avgang. Gjør vondt langt inne i sjela å ikke kunne sitte inne på loungen å ta delayen! :cool:Snart venter litt kontrast med 2 uker på Helgeland. Blir godt å kjøle seg ned!

Calling, Eddie47, EndreD and 9 others like this.
  11. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,405
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag fra roadtrip. Her et lite stopp ved Kylling Bru.
    IMG_4667.jpeg

Flymunda, Berlioz, Upsaker and 8 others like this.
  12. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,554
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsmorgen kan meldes fra Bonaire, solen er oppe, kolibriene i ferd med å summe rundt i hagen for nektarpåfyll og det ser ut til å bli en bluesfri dag.

IMG_3905.jpeg

Flymunda, Berlioz, Upsaker and 9 others like this.
  13. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,740
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag ettermiddag fra Genève lufthavn.
    SK er godt over timen forsinket fra Kastrup, men heldigvis har de gjeninnført lounge her så man kan i hvert fall sitte der med utsikt mot rullebanen mens man venter!
    En fin helg i Sveits, fint vær og norsk seier i går kveld så da tåler man litt forsinkelse på hjemturen! Blir kort overgang på Kastrup, men bør kunne nå Osloflyet så lenge forsinkelsen ikke blir lengre enn rundt timen.

Nyt kvelden folkens :)

Flymunda, EndreD, Berlioz and 8 others like this.
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,545
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Lafayette, Indiana.
    Det regnet MYE i går mens jeg spiste middag, men jeg hadde timet det godt, så jeg forble tørr. Men, det har gjort at temperaturen har falt fra noen og tredve grader, til under 20. Så i dag måtte langbuksene på. :eek:

Straks avreise nordover. Skal passere Chicago i fart, og ende opp i turens fjerde nye stat, Wisconsin. Kanskje jeg ser noe gøy på veien?

Ha en fin en!

Flymunda, Nordlands, Berlioz and 6 others like this.
  15. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,377
    Bonuspoeng:
    183
    Og Blues ble det! Først 40 min forsinka fly inbound MXP, deretter 40 min slottid, og på holdingpoint braket det løs med tordenvær i øst, vest, nord og syd! Ryan Air takset ut på rullebanen, men mygga ut og takset tilbake etter 10 min. Deretter gjorde Vueling det samme. Så skrudde kapteinen av begge motorene for å spare fuel. Ryktet gikk om at 2150 var siste sjans før crewet gikk ut på tid. Da hadde vi boardet kl1900.
    Rimelig charterstemning når motorene fyrte opp 2130! Og sjelden har jeg vært med på at en dansk pilot har ruset Junglejeten slik. Vi var godt over fart for V2 før vi roterte og slalomkjørte mellom skyene. Spanderte en vodka mojhito på meg selv i Sas go. Håper jeg ikke jinxer flyet videre til Stavanger nå, det drøyer skummelt lenge her også…

Del denne siden