Hvis du er under 45 år slik som @holmen, er det ikke sikkert at du får vaksine i 2022 ..... ... og det er du jo
Det er sikkert mulig å ordne noe russisk eller kinesisk fra svarte børsen, men jeg har ikke det telefon nr der, mulig Herr Bent har?
Du fiksar vel vaksinebevis dersom eg stiller på legekontoret med medbrakt vaksine? Reisesjuken er fæl. Finn daglig nye reisemål som eg vil reise til. Eg får heller bruke litt meir tid til å tjene inn poeng slik at eg har å bruke når eg får høve til det.
God kveld fra hovedstaden. Etter en grå og våt helg med skiturer preget av Kollentåka, startet arbeidsuken med mer tåke, men litt mindre vått. Uansett var det varmt og godt inne på hjemmekontoret, og ikke altfor mye Temasmøter, så grei start på arbeidsuken ble det tross alt Nyt kvelden folkens
Nå må disse ungene slutte å mase om vaksine. Deres tid kommer. Det er viktigere for oss som skal til Dublin
Gleder meg til denne tråden der nokon har kjøpt ein haug med sputnik-vaksiner på svartebørsen, med Amex, og prøver å selge dei her for trumfpoeng og biz-turer!