Mission Accomplished! Bildet er tatt med en telefon… det er bare å prøve å forestille seg hvordan dette er i virkeligheten. Helt fantastisk! (Måtte ha på bremsene for å få litt lys, eller klarte ikke kameraet å få feste noen plass)
Ny dag, nye nederlag. Skikkelig mandag i dag. Blytung start på uken, men det kommer seg vel. T-11 til årets høydepunkt. Vi skal i Vesterled å følge i hvert fall deler av @Kristian sine fotspor. Det blir moro. Programmet er nesten klart, men det viktigste var at Høvdingen av Bjørgvin kom seg helskinnet hjem fra Vinland
God ettermiddag fra OSL utland. Her har det tikket inn melding om forsinkelse på 3:05 før avgang mot LHR. Gjesp.
Erfaring med Brussels så langt; Innsjekk på egen skranke på OSL, ikke sammen med LH Ikke fast track med HON og business Gullstua ønsket meg velkommen. Ikke fast track gjør at det nærmer seg boikott. Bør være veldig bra ombord hvisomatikke
Ikke fasttrack med HON eller biz? Det høres jo virkelig merkelig ut? Er det noe de har glemt å fikse siden *A(sas)-fasttrack ble lukket?
God mandagskveld fra hovedstaden. Første arbeidsuken i mai 2022 som har 5 arbeidsdager venter så det kan bli hardt... heldigvis startet uken med en dag ute på befaring og anlegg, så fint med frisk luft. Slapp nesten unna regnet også, men siste timen kom skybruddet som gjorde at man så halvveis druknet ut når arbeidsdagen var over... Heldigvis tørket både hår og klær når man kom seg hjem og kunne finne sofaen med god samvittighet. Ingen flyturer planlagt før i juli, så det må man vel se å få gjort noe med... Nyt kvelden folkens
Beklager å spammen mandagstråden, men sånn blir det bare i dag. Sabena fôr, veggismat; Sjampisen var godt innafor; GT’en også; Jeg hadde ikke booket hotel før avreise, var usikker på om jeg orker tur til WOE i kveld. Spurte pent om å få komme inn på «The Loft» som ankommende med *G. Helt utelukket. Måtte spørre på nytt, hva med HON? Meg må si jeg likte svaret; Hvis du har HON så er alle velkomne Kjipern at ikke alle fikk vite det. Men nå sturer det videre mot flyplasshotell og Crown Plaza.
Meld tilbake. Vi har transit lander 1000 og videre ut av Schengen til IST 1440 noen dager etter deg. Ikke så bekymret for bagasjen, men evt sikkerhetskontroll (om det er noe problem på transfer?) og evt passkontroll. Er vel ikke noe fast tracks heller grunnet *A biz/gold.