Mandag og nytt land

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 17. nov 2025.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag ettermiddag fra Don Mueang flyplass i Bangkok. Vi skal on litt fly videre med AirAsia til et nytt land for oss.

Ingen lounge på oss her i dag, så da tar vi heller en god ramen på et av de mange serveringsstedene her.

God mandag, alle

IMG_8092.jpeg IMG_8094.jpeg

Calling, Earl, Spielhaug and 16 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,090
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå den franske rivieraen!

To netter ved Middelhavet, men kva gjer ein ikkje for å kryssa aveit nytt land på lista? :)

Ha ein fin dag, godtfolk!

Calling, Earl, EndreD and 15 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

R12 mot OSL er snart klar til avgang. Måtte signalfeilene holde seg hjemme i dag.
    20251117_082509.jpg

Ha en fin mandag!

Calling, Earl, EndreD and 14 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Vinter på solkysten… fysj
    Det går nok over i løpet av dagen image.jpg

5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra regntungt Wien, nå skal det bli godt å komme seg hjem til hund og hjemmekontor.

6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    "Den ugudelege har mange plager" heiter det seg i eit julehefte om Jens von Bustenskjold.

I dag var det ikkje berre kome mykje snø, og jammen var snømåka vekke i dag tidleg! Sjølv om eg hadde sett den klar til bruk i går. Det vart til at eg måtte bruke ein liten spade som høver betre for ungar enn for store sterke bonusnisse-karar.

Trur de ikkje det var sjølvaste husfrua som hadde tatt den for å måke vekk nokre mindre mengder med snø? Eg burde vel gjerne glede meg over at ho prøver, sjølv om det vart ekstraarbeid for underskrivne.

Elles er det på høg tid å få nytta den siste kompanjongbilletten som går ut i år, men kvar skal ein reise hen?

Wiolenze, Calling, Earl and 16 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra bortekontoret.
    Her er det ganske stille og rolig, og solen skinner inn gjennom vinduet (og rett på skjermene mine..)

Fikk booket om 8 Radisson-opphold i går, med 9% i stedet for 6% Trumf. Prisene var identiske, så det eneste det kostet meg var litt tid. :)
    Og i dag fikk jeg (uten nærmere sammenheng) 600 Trumf inn på EB-kontoen. Poengbingen øker stadig, men jeg skulle gjerne funnet litt flere billetter jeg kunne tenke meg å bruke dem på!

Det blir ingen flere nye land på meg i år, men neste år er planen å fullføre Europa + alle stater i USA.

Ha en fin en!

Wiolenze, Calling, Earl and 14 others like this.
  8. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,160
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Det er mandag, og det er egentlig no drit spør du meg.. Kunne tenkt meg å hatt fri på mandager. Men det hadde man kanskje sagt om tirsdagen også, om mandag var en del av helgen. Ellers har man kommet gang med dagens gjøremål. Så får man ta ting det kommer, orker ikke noe stress så tidlig i uka..

Ha en avslappene mandag !

Last edited: 17. nov 2025
    EndreD, Wiolenze, Calling and 11 others like this.
  9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Fått hivd en vifte inn i isboksen- dvs min bil som ikke får audiens i garasjen.

Fikk 600 trumf inn på konto i dag jeg også- aner ikke hvorfor, men de er auto overført til SAS. Takk, takk?

Ha en innbringende dag

EndreD, Wiolenze, Calling and 11 others like this.
  10. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,228
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Oslo! Landet med SK908 i morges og rakk kontoret før 09:00, så det sier jeg meg fornøyd med.

Våknet litt øst for Island av at jeg manglet telefonen, og måtte til slutt krype til korset og si til crew at den nok lå dypt inne i 2H et sted.. :rolleyes: Leting mens vi var i luften bar ingen frukter og etter nøye betenkning fikk jeg lov å sette stolen opp i sittende for å spise frokost før vi landet. Vel nede på bakken klarte jeg å sette gang lyd på telefonen fra FindMy, så da fikk vi sånn ca. peiling på den inni stolen. Smått om sen kom kom det en hyggelig tekniker ombord med lommelykt og da ble det endelig ordnings.

Hvis det er noen andre som kom med SK908 i morges og lurte på hvem som spilte infernalsk vekkerklokkelyd mens vi ventet på å komme av, så var jeg han fyren :D Not my proudest moment, som de sier vestpå.

EndreD, Wiolenze, Calling and 13 others like this.
  11. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,699
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra SK452. Hadde noen timer å slå ihjel på CPH, men SAS fikset tidligere avgang. Kudos til SAS for dette. Kun 4 dager til neste tur …

EndreD, Wiolenze, Calling and 8 others like this.
  12. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Gårsdagens blaff av vår var et skremmeskudd, så nå har vi vestlandsk vinter. Dvs 2 grader og snø som ikke legger seg. Men vått og kaldt. Litt trang i hjelmen etter feiring igår, fint med skiftarbeid og ettermiddagsvakt idag. Men først, vintersko på bilen og ut og fikse lokalt pinnesteikkjøtt. Det nærmer seg…

EndreD, Wiolenze, Calling and 7 others like this.

Del denne siden