Litt høst på trøndelagskysten i dag, kanskje høsten er på vei her i Nord-Norge? Godt vi skal kjøre sørover til solkysten da…. Livet er lett… T-18 til TRD .. er snøen kommet da? T-31 til AGP .. håper hetebølgen holder seg borte Ha en feiende flott dag
God morgen fra... huff, kontoret. Yep, ferien tok brått slutt, uten at min appetitt på den slags tok slutt samtidig. Jaja, det blir jo hyggelig å se de som eventuelt dukker opp her utover morgenen, for utveksling av ferieopplevelser. Så er det kun T-40ish til Berlin, det hjelper også på antydningen til tilbake-til-jobb-depresjon. Ha en flott dag!
God morgen. Godt å se at de med helg hele året står opp før oss som skal på jobb. Første arbeidsdag etter ferien starter straks. Det regner, så det passer egentlig greit å være på kontoret. Heldigvis venter en flytur i enden av uken. Ha en fin en!
God morgen! Siste dag i Frankrike før en setter snuten hjemover. Med det nærmer også ferien seg slutten og høsten begynner å banke på.
Det er blitt mandag på Bestlandet òg. Sola skin (rett nok bak skyene) og eg er i full sving på heimekontoret. I dag kjem blågulingane med benkeplata til kjøkenet, so då nærmar nok sommaren sitt primære gjeremål seg mål. Jammen skal det bli godt, og jammen er eg bra lysten på tur no!
Morn fra vest! Her er det stille før Floris kommer på besøk. Trampolinen er boltet fast. Huset har fått på strammebånd. Bilen er bundet fast. Vindusskoddene er lukket. Orange farevarsel skal vel tas seriøst? Imens skal jeg guide opphavet til flyplassen for å hente leiebil mens deres egen er på reperasjon. Ikke så lett for 80-åringer når fyren i Hertzskranken kun snakker ekstremt gebrokkent engelsk. Men først, kaffe!