God morgen fra Viken.
Vi kom oss omsider fram, turen ble "vellykket" med nokså mange flaskehalser. Vi ble enig om å ikke legge skylden på hverandre og heller nyte den resterende tiden i Roma.
Vi får skrive noen ord når anledningen byr seg.
Hotellet var meget bra, Hilton leverer sine varer, lover å komme tilbake med både bilder og beskrivelse.
Organisert er ikke et ord en kan assosierer med Italia, alt er chill og laid back, ting tar litt lang tid, eller så møter du på Michael, Schumacher bak taxi rattet.
Turen hjem var også helt grei, SK +, møtte opp 2t før avreise, en var ikke helt sikker på om det holdt. SAS hadde 2 skranker, en Øko, en Biz, 1 pax før oss, det som var litt overraskende var at vi fikk boarding kortet elektronisk når jeg checket inn online. Dvs. uten bagasje hadde vi gått rett inn.
CPH loungen var overraskende full, biz og Gull stua i 2. etasje fungerer som felles lounge. Kylling salat og tunfisk, litt bobler.
Deretter kom neste avreise til OSL. Vi trengte litt hjelp av en start motor eller var det helt grei, 15 min forsinket.
Ankomst OSL var det en fin kø, der stå det veldig mange pax, u vaksinerte, eller ikke norske borgere. Vi full vaksinerte med rødt pass brukte vel 15 min, fra politiet undersøkte sertifikatet, gikk igjennom automatisk pass kontroll og fikk en hvit lapp du er unntatt testing.
Da bagasjen skulle hentes, ble det opplyst om bånd 9, brukte vel nesten 15 min før jeg innså at bagasjen var borte? Men da jeg skulle gå for å rapportere tapt bagasje, ble en henvist til Bånd 4, der fant vi kofferten og kom oss omsider hjem.
For en tur
PS glemte litt bilder
FCO Plaza Lounge, alt annet var stengt: Kom inn med AmEx/PP: Helt ok opplegg, med god plass.
View attachment 85381
View attachment 85382
View attachment 85383
FCO-CPH avreise, tigget meg til Pizza
View attachment 85384
FRA Sentor lounge: Ble bobler der og, meget god kylling og mango is.
View attachment 85385
Snacks FCO-CPH:
View attachment 85386
CPH loungen
View attachment 85387
View attachment 85388
Vis alt...