Det er vel fordi du kjøper en pengebillett for poeng, og ikke en ren bonusbillett. Trodde det skulle bli en rolig dag på kontoret, så feil kan man ta. Sola skinner i det minste
God føremiddag frå Sunnfjord. Moderen passar avkommet litt slik at eg får slappa av litt etter gårsdagens konfirmasjon. Eg har ete lite dessert den siste tida, so eg er litt ute av trening. Med SAS sin tilsynelatande nye politikk for poengreiser om sommaren må eg snart til å planlegge backup for neste sommar. Det er slett ikkje sikkert det vert so lett å reise til Asia slik som vi planlegg om dei ikkje får fart på vaksineringa. Då spørst det om det vert USA eller om vi må finne andre asiatiske land å vitje.
God ettermiddag fra Romsdalen Solen skinner og malingskosten må frem. Det eller fiksing av takstein. Noe arbeid ute blir det i hvert fall. Kanskje en våkner litt opp etter å ha startet dagen 04:45. Bra det er "helg". I morgen er dagen for 2. dose, og det gledes! Satser på at madammen får sin dose neste uke, så kan vi kanskje se på hva som er mulig å få til av reiser. Ha en strålende mandag
God ettermiddag. Nydelig vær her i oljehovedstaden. Fant akkurat ut at jeg har 54085 KLM Miles som går ut 31 Desember... Noen som trenger? De kan doneres bort(hvis mulig)
Om du gidder å sjekke om en tur rundt helgen 5 desember (for eksempel med ankomst på TRD 2/12 og avreise fra TRD 8 eller 9/12) kan bestilles for disse poeng for ruten AMS-TRD-AMS, så kan jeg kanskje overbevise mine foreldre å kjøpe poengene fra deg
God ettermiddag fra innenriksloungen. Turen går straks til Hell internasjonale lufthavn, men først har man fått fylt på med litt mat og drikke. Litt stress på veien hit da jernbanen hadde full stans på Lillestrøm, så måtte gå fra kontoret 1 time tidligere enn planlagt slik at man kunne nå flybussen. Det gikk heldigvis greit. Nå har samferdselsministeren satt seg på bordet ved siden av, kanskje burde jeg fortelle han noen sannhetens ord angående signalfeil og liknende Blir uansett bra å komme i luften en tur igjen Nyt mandagen folkens
God ettermiddag fra hjemmekontoret. Sitter og leter etter weekendturer utover høsten. Mine to eldste nieser har etter turen til Romania med LH C fått smaken på det søte liv med bobler på både lounger og på fly, og vil på flere turer. Siden de også samler på land så må jeg prøve å finne land de ikke har vært i enda, og i Europa begynner det å tette seg til. Planen er en tur til Amsterdam med innlagt biltur til Luxemburg, da får de to nye land på en helg, en tur til Wien med tvungen konsert med Wienersymfonikerne og en tur til Island. Da er for jentene sin del (og for min del) hele gamle vesteuropa dekket mens vi alle mangler noe borte i gamle øst. Nederland blir vel med SAS siden ny opptjeningsperiode nærmer seg, og Wien må bli LH eller LX siden SAS ikke flyr dit.