Mandag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 20. jan 2020.

  1. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Blå mandag fra et forblåst barteland! Konstaterte nettopp at jeg har klart å booke choice bonusovernatting på feil tidspunkt: 7.-9. Januar i stedet for Februar. I disse cybercrime-tider har jeg altså klart å loppe meg selv for 30000 choicepoeng helt uten assistanse fra Nigeria. Steike!

    Siden noen innpåslitne (sikkert morgenfugler) mener at man på død og liv skal se så helsikes positivt på alt mulig så kan jeg jo trøste meg med at jeg endelig fikk tømt Expediakontoen min, siden jeg ikke hadde nok poeng til en ekstra todagers booking hos Choice. Føkking fabbuløst!

    Sånn. Nå kan det gjerne bli tirsdag for min del.
     
    Last edited: 20. jan 2020
    Kristian, Torris, Sonictravel and 6 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag.. Urk.
    Men, arbeidsdagen er jo snart over allerede, så det går sakte men sikkert mot helg!
    Fikk Vibeke på diamant-mailen til å slå sammen to enveis bonusreiser for meg, det var en god start på uken.
    Nå har hotelljakten startet. Det er gøy å planlegge tur!
     
    Kristian, Torris, Sonictravel and 4 others like this.
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå CPH folkens!

    Blir ein liten omveg til fly&øl i morgon via WAW (krøll med paraplyen etter Tokyoturen som må rettast opp). Men satsar på å vere på plass i god tid.

    Ha ein fin dag alle sammen!
     
    Kristian, Torris, Sonictravel and 6 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Er det bare i Warshawa de kan fikse den?
    Tror det er noen paraplymakere i Bergen også .....
     
    AB69, Stuttfeiten and ArthurDent like this.
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er verre enn eit rift i stoffet pga store hagl som er typisk Bergensskade. Det vart observert rustflekkar på stoffet inni paraplyen, det rimar dårleg med "spilar i karbonfiber" som selgar reklamerte for! Så her er det berre å gå rett til opphavslandet. No pardon!

    Edit: Eg kunne ha fått rust på skjorta mi!
     
    Kristian, braathens safe and Eddie47 like this.
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God mandagsettermiddag fra det sørlandske. Nå har jeg "lengtet" så lenge etter Sumopoeng fra div. eventer i starten av mnd, at jeg forsøkte meg på en etterregistrering (+ kjøpe noen xtrapoeng). Vil beholde FP global, og trenger noen poeng for å bikke 200K. Men neida. -Får ikke noe særlig sving på SAS.no i dag, og de gangene jeg i det hele tatt kommer inn er hverken etterregistrering, eller kjøp av poeng tilgjengelig :( . Er det andre som synes a) det tar lang med SUMO i 2020, b) har hatt problemer med sas.no idag?
    (Jeg har for øvrig fått godskrevet "poeng-for-kroner" på hhv MC og AmEx, men altså ikke snurten av selve SUMO-poengene).
     
  7. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    I dag var det jaggu fint i Oslo
    upload_2020-1-20_21-29-57.png

    Og i morgen møtes kremen av Oslo (og grisgrendte strøk) på Sumo. Blir ikkje så gale dette :)
     
    Last edited: 20. jan 2020
    Avixlo, Flyvende_mare, Torris and 3 others like this.
  8. Torris

    Torris Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Romsdalen

    Atter en mandag unnagjort.. stort sett bare møter og jobb, jobb, jobb.. Utenfor huset hamrer regn og sludd på vegger og vindu. Det skal visst aldri bli vinter :(
    Det meste er egentlig greit når en ser tilbake på forrige uke med først HV-øvelse og så omgangssjuke på gjeldsarvingen :confused:

    Stort sett det som skjer på denne fronten. Det blir likar no :D
     
    Kristian and Avixlo like this.

Del denne siden