…Og jeg fyller på med motivasjon for å fortsette som bonusjeger med å sitte 11 timer i øko til Schipol. Godt med litt kontrast innimellom. Eller…er det egentlig det? Har til og med valgt det som ser ut til å være eneste rad uten vindu. Men det går egentlig greit når det ser ut til at jeg og C er de eneste uten noen i midtsete. Ha en komfortabel mandag
God altfor tidlig mandag, straks avreise mot OSL før turen går videre til LHR og DFW med henholdsvis BA og AA. Smått irriterende reiserute, trenger ingen TP hos BA før godt uti neste år men med streiken som er meldt i Frankrike 7-9okt så utgikk SkyTeam(trenger påfyll med grunnpoeng) og LH sin A330 unngår jeg også når jeg ikke trenger flere HON points i år. Satser på grei overfart, det blir loungespising på LHR og har en avtale med Fugo De Chao i Dallas i kveldinga. Håper alle får en bra uke!
God morgen fra HEL. Tror jeg hadde min første flytur med ATR 72-500 i går. Fredag kveld guffet vi opp til Oulu på 50 min med en A319. ATR’en brukte 1t20min ned igjen i kraftig motvind. Føler jeg også kan si at Amy har gått ut over nattesøvnen. I kategorien supernyttige reisetips hvis noen skulle ha behov for lunsj i Idensalmi har Gastropub Holybacon svært bra burger.
Morn fra vest! ENDELIG HØSTFERIE! Eller fint for de som skal ha høstferie, da. Jeg må jobbe, og ungene går på lausdrift hjemme i mens. Ingen store planer for dagen. Mulig det blir muligheter for fri til påske, så jeg får bruke dagen til å se på muligheter der. Litt for lenge til neste flytur, som blir en sjapp (som kidsa sier) tur til LHR for å se foppall. Poden har bursdag og vet ikke ennå at vi skal til Selhurst. Det blir gøy. Nyt høstværet imens!
God morgen fra Fist Class Lounge MUC ute ved K gates. Fin tur fra Delhi i sete 2D, hvor jeg valgte søvn foran masse mat og drikke. Sov meg gjennom kraftig turbulens, og som en HON i nabo setet sa, han har aldri opplevd så mye bevegelse i en A380. Det "vugget" i det minste meg i søvn Hjem for å snu i døren, før tur til FRA i morgen i SK Business via CPH. Ha en fin dag.
God mandag fre teamsland! Her går det i møter og møter, og inniblant litt søking på nett for å se hva flybilletter til diverse steder koster nå, og det er som regel skjorta og litt til! Utrolig hvor mye dyrere ting har blitt de siste 5 årene.
God morgen fra solkysten.. siden det er fridag i dag kunne jeg sove til over kl 9 i dag og nyter derfor morgenen med kaffe IF og NRK Nitimen på radioen. Siden det også er høstferie for skolebarn denne uken trenger jeg heller ikke være morfar på fotballtrening eller tennistrening. Hvis mor ikke finner på at jeg må bistå med noen greier på hytten og tomten kan jeg snart fyre opp badstuen og nyte fridagen! Livet er lett.. Godt det er helg!
God morgen fra terrassen. I Syden. Overskyet, mildt og ennå folketomt. Livet har satt seg i en behagelig og lat rutine. Godt det er langhelg. Ha en fin mandag! (Det er det det er?)
God føremiddag frå det sunnfjordske. Ikkje all verdens til veir ute. Skulle tru vi budde i dalstroka innanfor, men det gjer vi altso ikkje. Uff no er eg reiselysten, men Temualliansen til SAS er dessverre ikkje noko å stole på. Fandens greier.
God formiddag fra poolkanten. Bassengdag i dag. Kort vei til baren Har funnet det minste av tre bassenger, mindre støy og virrvarr
God morgen fra hjemmekontoret i nordvest hvor jeg akkurat har vært på telefonen med en engelsktalende agent hos Norwegian. Er nødt å endre neste ukes flyvning fra onsdag til tirsdag. Har flex billett, men den nekta å la seg endre så måtte gjøres manuelt av en eller annen grunn. Ha en strålende mandag.
Har nettopp avsluttet et par timer i badstuen.. Frossen vodka og pils og 70 grader gir en god følelse i regnet ., Godt det er helg
God kveld fra London! Etter 9-t vandring så passer denne greit til en gammel cs-dude. Fint høstvær og 18 grader, ingen ting å klage på