God morgen fra Gardermoen, og livet på rullebanen. På sk til LHR, starter med captain, som sier vi har slott 1,5t etter oppsatt avgang. Det går jo utover verdifull Clubhouse tid, samt mer behagelig der enn i sete B. Opphold er fint, kommer oss av gate og liten forbedring til bare en time delay. Håper på ytterligere bedring. God mandag og uke til øvrigheten, håper på mer smertefri flyvning til dere.
God morgen fra Sølvbyen. Så langt i dag har våre oppsatte slottider blitt fulgt til punkt og prikke. Håper det samme skjer i morgen, for da skal vi også ut på tarmacen. Nå skal vi gjøre viktige solkremvalg, og etter hvert posisjonere oss hos Radisson for LH avgang 06.35. Ha en fin mandag!
halvannen time utsatt OSL- LHR. Det hadde vært krise!! -reiser på onsdag med terminalbytte og to timer transfer på LHR. Ser på sas.no at alle tidligere fly er fulle også-- pluss at den j@vla drittsiden stadig henger, og er generellt kass.. Javel- pakker koffert og reiser som avtalt-de får bare ta seg sammen
Fasit ble 45 forsinket. I luften og godt på vei. Jeg hører glass i Clubhouse bobler over av begeistring.
God morgen fra Makarska Riviera. Sol og 23 grader. Digg etter en del regnskur i går. Junior på 10 prøver å stå oppreist på SUP i masse bølger, jeg nyter en kald en på stranda. Ellers fikk jeg jobbet litt fra hjemmekontor og ringt inn til SAS for å bestille sommerferie neste år. Fra jeg ringte til alt var klart for backoffice gikk det 25 minutter. Business til Karibien, og vipps 737,5k it av konto. Venter bare på billettering. God start på dagen. Ønsker alle en god mandag, og er dere på tur: God tur!
God formiddag fra hjemmekontoret i nordvest. Og det var faktisk ganske deilig og rolig å starte mandagen her. Fant meg jaggu en bonusbillett til London i SAS Business neste måned etter jobbturen med rødnesene i Oslo. Kjekt å teste det nye produktet. Hjem igjen var der ingen ledige awardbilletter og blodpris i cash, så da ble det plutselig Luftwaffe tilbake via MUC, dog i Monkeyclass. Så i tillegg har China Airlines foretatt equipment change på jorden rundt reisen neste år. Jeg trodde hele reisen skulle skje på A350 maskiner, men nå har det sneket seg inn en B777-300 ER. Ha en strålende mandag.
God mandag fra BGO hvor neste akt er bolaget som skal ta meg et hopp mot syd. Lite planer for dagen annet enn å holde meg våken samt en bedre middag i kveld. Ha en glitrende flott mandag
God ettermiddag fra kontoret. Her skjer det masse, så jeg får ikke min tilmålte tid på IF. Men, da slipper dere maser mitt, så det er vel godt for noe. Skal også til LHR på onsdag, men har 12 timer mellom flighter, med overnatting. Så jeg skal nok rekke VS til MIA. Før den tid må jeg pakke litt, rydde litt, vaske litt, være litt barnevakt, og planlegge neste års påskeferie. Og jobbe litt. Ha en fin en!
Ja, eller... For min familie. 3 unger fikk jeg, før jeg valgte å klippe strengen... Haha. Så da ble det 2 voksne og 3 barn. Har 2 CT jeg skal koble på senere, men enn så lenge er det greit at vi er samlet på en og samme booking tenker jeg.
Hei fra kontoret. Fikk bestilt en litt klønete tur til Hellas, med SAS og LOT via OSL og WAW. Fikk lagt inn Thai gull, så da ble plutselig setevalg gratis på LOT flygningene, men jeg får ikke lagt til min SAS status for første flygning (som overraskende nok heter LOT Polish Airlines LO 5472, selv om det er SK). SAS app mener at jeg må ta kontakt med kundeservice, og på nett får jeg ikke se bestillingen engang. Hos LOT kan jeg kun legge inn for hele turen, men fordelene gjelder da altså ikke SK metall. It's hard to be a (bonus)nissemann... Ha en fin mandag
Fikk det til! La til Eurobonus for TRD-OSL i SAS app, lagre. Så OSL-TRD, lagre. Legge til begge i samme operasjon gir error... Etter noen timer var det mulig å velge sete på https://www.lot.com/no/en/manage-booking/extras/seat-selection og setene som jeg bestilte for OSL-WAW-SKG t/r var intakte. Kunne til og med velge/endre seter for alle 6 legs hos LOT nå, men LOT viser ingen sted at jeg har registrert to forskjellige medlemskap i to allianser. Det gjør for såvidt ikke SAS appen heller. Websiden til SAS viser ingen booking info for noen av mine flighter, verken rene SAS turer, ST turer eller blandingsturer. Har prøvd flysas, 3 forskjellige browsere, privatvindu... niks. SK-IT på sitt beste.