Mandagsuken starter på BKK og ender på jobb

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 16. jan 2023.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,607
    Bonuspoeng:
    293
    Jaja. Da får jeg gå på egne ben. :eek:

Uten First-loungen er det nesten like greit jeg bare har Biz hjem. :rolleyes:

2. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,724
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, golfbilen skal man klare seg uten. Verre med manglende lounge. Du blir fortsatt hentet og vist vei da, men til fots. Håper det betyr at man får snike i passkøen i større grad enn ordinær prioritert immigration.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,607
    Bonuspoeng:
    293
    Krysser fingrene for det.

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,189
    Bonuspoeng:
    293
    God vekestartsdag frå innanriksbua på Galemoen!

Eit uventa syn på Høybuktmoen i dag, eit fly utan andre kjennemerke enn registreringsnummeret: VP-CVP. Flyet er ein privateigd 737 registrert på Cayman Islands:
    20230116_113850.jpg

Elles ein ålreit flytur sørover til Gardermoen, men den der polarrullerstatninga som SAS deler ut takka eg pent nei til i dag. Knekkebrød med smøreost er betre, spør du meg.

20230116_142850.jpg

Måtte alle få ein fin-fin måndag! :)

Calling, Supersergei, obay and 8 others like this.
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,417
    Bonuspoeng:
    183
    Forsøkte å finne eieren, men han var privat stod det. Kan det være Putin som har gått lei, og planlegger å komme syklende over Storskog? Måtte det bare vært så vel!

Earl, Eddie47, Kristian and 1 other person like this.
  6. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,679
    Bonuspoeng:
    183
    Det var dårlig med golfbil da jeg reiste LHR-BKK i august, kan selvsagt være påvirket av at TG911 gikk fra bussgate i T2A denne dagen.

Den gamle loungen er stengt, men de har åpnet en F-avdeling i business-loungen med tilsvarende tilbud som før. Utenom spa.

holmen and Jorge like this.
  7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,747
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Manchester airport.
    Her har det vært strålende sol og mer vinterlig temperaturer i dag, og britene er som vanlig "livredd" når det nå meldes minusgrader fremover denne uken.
    Her venter man på BA ned til LHR før det blir hjemover på BA 770 i kveld. Ser YR turer med snø allerede i kveld så satser på Gardermoen har brøytebilene klare så rullebanen er klar til å ta imot oss.

Nyt kvelden folkens :)

8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,373
    Bonuspoeng:
    293
    På 10+ besøk etter covid, har jeg aldri opplevd at det tar mer enn 10-15 minutter i passkontroll (inkl selve kontrollen) uansett på BKK.

Så fast track virker ikke veldig nødvendig på meg?

9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,373
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra BA lounge på EDI.

De ble litt overrasket av et (mini) snøfall tidligere idag, så nå blir alle maskiner av-iset mens de står på gate før pushback.

Grei nok mat, og utmerket drikke utvalg, så jeg ventet bare litt lenger i loungen før jeg gikk 30 meter bort til gate. Max 20 gjester i en lounge dimensjonert for et par hundre, så det er nesten like mange ansatte som gjester :p

20230116_155100.jpg

20230116_151022.jpg

Earl and Calling like this.
  10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,189
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, alternativt å krysse den islagte elva...!

Berlioz liker dette
  11. MrBonus

MrBonus Nytt Medlem

Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    13
    Ser at de har endret nyhetssaken nå i ettertid. Var nok en norsk journalist som ikke var helt stødig i dansk på pressekonferansen

12. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,679
    Bonuspoeng:
    183
    Forsåvidt interessant at ordningen avsluttes samtidig som codeshare og samarbeid med SAS trekkes frem når ruten annonseres. Vi kan alltids håpe på en ny og bedre Eurobonus-avtale innen ruten starter opp til høsten :)

13. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,817
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra United Polaris på ORD.
    Skikkelig ruskevær i Chicago idag så istedenfor å gå gatelangs ble det en litt tidlig tur til ORD. Hadde sjekket inn i appen (flyr kun med håndbagasje) og dro rett til T1. Litt kø i sikkerhetskontrollen, og et godt stykke å gå til C18, men der er loungen.

Jeg har ikke vært i mange biz-lounger rundt om, men dette må jo være blant de absolutt beste. Veldig god plass og ikke mye folk. Og god mat :)

59E5A68B-ACC3-48A9-B369-BC727372BD8D.jpeg 8550065D-A654-4626-A6DB-F7E992B745FC.jpeg

Earl, tobeornot999, Kristian and 4 others like this.

Del denne siden