God morgen fra OSL mot solkysten. En av de kanskje beste indikatorene (vil vel ihvertfall vi mene) på likestilling er fordelingen på morgenflyene midtuke. I dag gjennom fasttrack talte jeg 25 menn og 2 damer. De to jobbet der. Eksistensen av den mannlige delen er ikke helt truet enda.
God morgen fra Ålebyen. Bytur betyr Scandic Parken. Edit: Vi må avgårde å handle inn drikkevarer til julebordet på jobben. Jeg har selvsagt i min gavmildhet tilbudt meg å legge ut for det som handles inn
God morgen fra Oslo Kommet seg på jobb i dag, uten ødelagt mobil og stående oppreist. Innboksen er åpnet, noen Teams-møter dukker opp i kalenderen for dagen i dag også. Pluss at nettsidene til SAS har allerede greid å irritere en på morrakvisten med sine feilmeldinger - men det er egentlig som det bruker å være Ha en bedre dag uten World Wide Web-feil...
God formiddag! Trening er gjennomført, nå er det firmamøte på Teams med "nyttig" informasjon om hva som skjer i bedriften fremover. Herregud, hvor mange ord det er mulig å bruke på å si nesten ingenting. Jaja, da har jeg tid til å jobbe litt mens folk prater. (Og med "jobbe" mener jeg IF.) Ha en fin en!
Morn fra kontoret. Pengene flyr ut av vinduet ifm innkjøp av diverse til ny leilighet, og dermed skal det også fly inn med bonuspoeng ved månedsskiftet. Måtte øke kredittramme på SASMC for å få plass til alle innkjøp, men det var en meget lett prosess og ble godkjent på noen få minutter. Siste innkjøp ble Stressless sofa som jeg gleder meg til å få i hus, men det blir først i februar... Ellers så jeg et black friday tilbud, går fint an å fly t/r Chicago eller LA fra TRD i våren i premium til under 8k, som er en OK pris for å få inn et 10-12k nivåpoeng pluss det man får på kortstrekkene. Greit å få i gang år 5 på diamantstempelkortet (og 8. på gull). Ha en fin tirsdag