Hei. Booket i dag tidlig en bonustur med star alliance på sas.no, men har kun fått reservasjonen, ikke selve billettene enda. Er dette et kjent problem om dagen? Ordner det seg eller må jeg stå i timeslang kø i morgen for å be sas utstede billettene? Reisen er med Austrian, Eva og swizz.
Eva er notorisk for å slette ikke-billetterte reservasjoner ganske fort, så du burde ringe inn i morra.
Kjent problem. Jeg la til to segmenter på en CT før pilotstreiken (heldigvis SAS så de ikke slettes kjapt), og de er enda ikke billettert til tross for en purring. Hadde kjempeutfordringer i vår når jeg booket tur på biz til SYD. OZ kansellerte bookingen ila. noen timer når den ikke ble billettert, og etter noen runder med booking og avbestilling fikk jeg fikk forklart problemet til en som tok aksjon og sørget for billettering mens jeg var på tråden. Det virker som de ikke kjenner reglene til selskapene, og backoffice ift EB er alt for trege. Dette fungerte mye bedre med Tallinn....
Akkurat booket en reise med LH+Swiss. Reisen synlig under mine bestillinger, men Ingen billettnummer. Trekk på kortet heller ikke gjennomført... Kan det ha noe med at jeg har en annen reise SK+SWISS på samme tidspunkt?(tok ikke sjansen på å kansellere den før denne nye var i boks.....) Litt stressa da jeg sitter med fingeren på "pay now" knappen for hotellet
Nei, ventar sannsynligvis på Eurobonusavdelinga. Ring igjen i morgon viss du ikkje bar bilett ila dagen, kanskje rundt lunch tider.
Takk for svar. Ser nå at den er fjernet fra mine bestillinger og billettene er lagt ut igjen.. Prøver booke de samme igjen. Edit : Samme skjer igjen, så da står man i kø på telefonen til Sas. Edit 2 : Sas Kundeservice : You have not paid taxes or used your points. So that is why you have no ticket. Do you want to pay for the taxes? Kortnummer oppgitt og billettene utstedt. Ser det bare er trukket halve poengsummen for reisen... Lov å håpe at de glemmer å trekke resten ?