Dersom det er flere enn meg som finner mangler med SAS nye nettsider, så er det mulig å melde inn feil/mangler/ønsker. Jeg har lastet ned alle EB-transaksjoner hver måned, denne muligheten er nå borte - savner du også den så meld gjerne fra så de hører det fra flere. Jeg sendte henvendelse til gullmailen og fikk en URL som skal brukes til formålet uansett hva du har å melde. Deles herved Merk at det skal ikke noen persondata inn i det ene feltet som finnes for feedback, men når du går videre kommer det på neste side opp et felt for å angi EB-nummer før registreringen av henvendelsen. https://www.sas.no/hjelp-informasjon/web-feedback
Trenger de tilbakemeldinger etter dagens annonsering om at AF/KLM blir majoritetseier i SAS? SAS sine er fra oktober likere nytt morselskap, vilkårene harmoneres. SPørsmålet om de på sikt gidder å la SAS kjøre på egen nettløsning. Bare en litt syrlig tanke.
Hehe - i praksis blir de kanskje ikke datterselskap før i 2027 etter runder med EU, s håper da at det skal skje mye før det...
Savnet denne funksjonen selv i går... Skal legge inn feedback. I mellomtiden kan du bruke copy-paste på alle transaksjoner i en smell og så må du fikse litt i Excel etterpå. Tok noen minutter ekstra, men ikke helt krise.
Er det mulig å se Amex vouchers på den nye nettsiden? Vises ved award søk men ser ut til at kun 1 voucher vises. Vil gjerne se alle jeg har.
Umulig å booke bonus reiser Long Haul på SAS fra KRS på langdistanse, og flere andre byer også, og kundeservice er vanskelige i forhold til å løse det problemet der!
Jeg savner også å kunne se Amex vouchers. Jeg ønsker også å eksportere EB-transaksjoner i et litt mer standardisert format. Og Ture er en av de mest ubrukelige chatrobotene jeg noensinne har møtt, og det sier en hel del.
Travel pass bestillinger virker ikke (igjen!) fra ny nettside. Som egentlig bare ser ut til å putte innhold fra den gamle nettsiden i en frame med den nye menyen på venstresiden. Umutlig å velge TP. Hadde vært lov å håpe at de ordnet dette og fikk ny løsning inn på ny nettside, for dette har vært et av- og på-problem lenge. Funker fra appen, med samme konto. Så ingen ting galt med selve kontoen.
Etter flere timer måtte jeg gi opp å booke bonusbilletter på den nye nettsiden. Med så få bonusbilletter i Business som det er nå, reagerte jeg umiddelbart da jeg fant en bonustur til New York i Business. Jeg måtte fly til EWR og tilbake fra JFK, men det er OK. Jeg valgte tur og retur, men hver gang jeg hadde valgt flightene, spratt nettsiden tilbake til Kroner. Jeg prøvde mange ganger, men det samme hver gang. Etter et par timers pause prøvde jeg igjen. Men det samme skjedde. Jeg endret til poeng, og prøvde igjen. Jeg prøvde ca. 10 ganger, og plutselig ble den stående på Poeng. Men poengsummen var 50 000 hver vei selv om FP4 var huket av. Det riktige er 30 000. Jeg prøvde flere ganger med samme resultat. Før jeg ga opp og ringte inn. De booket den for meg for 60 000 poeng tur/retur. Selvsagt uten ekstra gebyr. Og de sa at jeg ikke var den første som hadde det problemet. SAS IT skaffer mye problemer for Kundeservice.
Mine reiser -> velg den reisen du vil kansellere -> Administrer bestilling -> kansellering og refusjon.
Ser ikke "kansellering og refusjon" når jeg kommer til administrer bestilling. Står bare "endre bestilling", men jeg ønsker ikke å bytte datoer, jeg vil avbestille