Mangler ved ny nettside SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Storbaba, 04. juli 2025.

  1. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    2,375
    Likes mottatt:
    2,855
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom det er flere enn meg som finner mangler med SAS nye nettsider, så er det mulig å melde inn feil/mangler/ønsker.

    Jeg har lastet ned alle EB-transaksjoner hver måned, denne muligheten er nå borte - savner du også den så meld gjerne fra så de hører det fra flere.

    Jeg sendte henvendelse til gullmailen og fikk en URL som skal brukes til formålet uansett hva du har å melde. Deles herved :) Merk at det skal ikke noen persondata inn i det ene feltet som finnes for feedback, men når du går videre kommer det på neste side opp et felt for å angi EB-nummer før registreringen av henvendelsen.

    https://www.sas.no/hjelp-informasjon/web-feedback
     
    biaop liker dette
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,473
    Likes mottatt:
    4,107
    Bonuspoeng:
    113
    Trenger de tilbakemeldinger etter dagens annonsering om at AF/KLM blir majoritetseier i SAS?

    SAS sine er fra oktober likere nytt morselskap, vilkårene harmoneres. SPørsmålet om de på sikt gidder å la SAS kjøre på egen nettløsning.

    Bare en litt syrlig tanke.
     
    tobeornot999 and biaop like this.
  3. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    2,375
    Likes mottatt:
    2,855
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe - i praksis blir de kanskje ikke datterselskap før i 2027 etter runder med EU, s håper da at det skal skje mye før det...
     
    turaga008 liker dette
  4. Rapolo

    Rapolo Veteran

    Innlegg:
    2,018
    Likes mottatt:
    7,826
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel ikke utenkelig at man havner her på et tidspunkt.

    upload_2025-7-4_17-30-35.png
     
    Adrian E liker dette
  5. Froland

    Froland Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    33
    Savnet denne funksjonen selv i går... Skal legge inn feedback.

    I mellomtiden kan du bruke copy-paste på alle transaksjoner i en smell og så må du fikse litt i Excel etterpå. Tok noen minutter ekstra, men ikke helt krise.
     
  6. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    210
    Likes mottatt:
    668
    Bonuspoeng:
    93
    Er det mulig å se Amex vouchers på den nye nettsiden? Vises ved award søk men ser ut til at kun 1 voucher vises. Vil gjerne se alle jeg har.
     
    RBingham liker dette
  7. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    836
    Likes mottatt:
    1,264
    Bonuspoeng:
    93
    Er mulig å se i appen hvertfall under More->Wallet->EB Cards Vouchers
     
    RBingham liker dette
  8. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,708
    Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Umulig å booke bonus reiser Long Haul på SAS fra KRS på langdistanse, og flere andre byer også, og kundeservice er vanskelige i forhold til å løse det problemet der!
     
  9. RBingham

    RBingham Nytt Medlem

    Innlegg:
    30
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg savner også å kunne se Amex vouchers.

    Jeg ønsker også å eksportere EB-transaksjoner i et litt mer standardisert format.

    Og Ture er en av de mest ubrukelige chatrobotene jeg noensinne har møtt, og det sier en hel del.
     
  10. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,747
    Likes mottatt:
    12,319
    Bonuspoeng:
    293
    Travel pass bestillinger virker ikke (igjen!) fra ny nettside.

    Som egentlig bare ser ut til å putte innhold fra den gamle nettsiden i en frame med den nye menyen på venstresiden.

    Umutlig å velge TP. Hadde vært lov å håpe at de ordnet dette og fikk ny løsning inn på ny nettside, for dette har vært et av- og på-problem lenge.

    Funker fra appen, med samme konto. Så ingen ting galt med selve kontoen.


    upload_2025-7-6_13-40-50.png
     
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    5,747
    Likes mottatt:
    12,319
    Bonuspoeng:
    293
    Vanskelig eller umulig å finne datoer for opptjeningsperiode, utløp mv for EB også:

    upload_2025-7-6_13-45-3.png
     
  12. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    378
    Likes mottatt:
    876
    Bonuspoeng:
    93
    Etter flere timer måtte jeg gi opp å booke bonusbilletter på den nye nettsiden. Med så få bonusbilletter i Business som det er nå, reagerte jeg umiddelbart da jeg fant en bonustur til New York i Business. Jeg måtte fly til EWR og tilbake fra JFK, men det er OK. Jeg valgte tur og retur, men hver gang jeg hadde valgt flightene, spratt nettsiden tilbake til Kroner. Jeg prøvde mange ganger, men det samme hver gang. Etter et par timers pause prøvde jeg igjen. Men det samme skjedde. Jeg endret til poeng, og prøvde igjen. Jeg prøvde ca. 10 ganger, og plutselig ble den stående på Poeng. Men poengsummen var 50 000 hver vei selv om FP4 var huket av. Det riktige er 30 000. Jeg prøvde flere ganger med samme resultat. Før jeg ga opp og ringte inn. De booket den for meg for 60 000 poeng tur/retur. Selvsagt uten ekstra gebyr. Og de sa at jeg ikke var den første som hadde det problemet.
    SAS IT skaffer mye problemer for Kundeservice.
     
    tobeornot999, Spielhaug and biaop like this.
  13. Brukernavnet

    Brukernavnet EBD

    Innlegg:
    467
    Likes mottatt:
    3,667
    Bonuspoeng:
    93
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,280
    Likes mottatt:
    75,517
    Bonuspoeng:
    293
    Haha, det der har jeg sett tidligere også. Google Translate fra engelsk..
     
    Brukernavnet liker dette
  15. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    419
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor f*** kansellerer man billetter på den nye siden?? :oops::mad:
     
  16. Fleksnes

    Fleksnes Senior Medlem

    Innlegg:
    536
    Likes mottatt:
    1,055
    Bonuspoeng:
    93
    Mine reiser -> velg den reisen du vil kansellere -> Administrer bestilling -> kansellering og refusjon.
     
  17. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    419
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ikke "kansellering og refusjon" når jeg kommer til administrer bestilling. Står bare "endre bestilling", men jeg ønsker ikke å bytte datoer, jeg vil avbestille
     
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,280
    Likes mottatt:
    75,517
    Bonuspoeng:
    293
    Gjør det i appen, mye enklere.
     
    tobeornot999 liker dette
  19. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    419
    Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    Har prøvd det også, finner ikke ut av det :oops:
     
  20. DJasko

    DJasko EBD

    Innlegg:
    758
    Likes mottatt:
    2,296
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis det er bonusreise, med partner, må du nok ringe inn. Jeg selv måtte det.
     

Del denne siden