Martin og Baldrick til HKG - januar 2018

Tråd i 'Reisebrev' startet av Baldrick, 11. jan 2018.

Tags:
  1. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Været var fantastisk. Har aldri vært i Hongkong på denne tiden av året før og tipper fraværet av smog og ekstrem luftfuktighet kanskje har noe med årstiden og temperaturen å gjøre. Det kunne gjerne vært et par grader varmere, men det var vesentlig bedre enn hjemme og i Stanley var det varmt nok til å sitte i t-skjorte og drikke pils ute. Bare det var verdt turen i seg selv :)

    Ser det er meldt temperaturer på 20 grader+ allerede denne uken, så neste vinterferie i Hongkong legger jeg kanskje et par-tre uker senere...
     
    Baldrick, OttoL and Travellingalf like this.
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Her snakker vi trønder med klasse ? :)


    Kult at dere skribler litt ned fra turen. Kunne nesten tenke meg å være med på noe slikt selv på et tidspunkt.. Er jo bare ikke så lett å finne tid og penger :/
     
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Oh yes! Jeg vet at mange reiser mye til Hongkong, men det føltes liksom feil å ikke skrive noe fra turen i det hele tatt :)

    Det blir aldri nok tid og penger, men det er jo disse opplevelsene man lever for, er det ikke? Jeg hadde streng tatt hverken tid eller penger til denne turen, men med Amex og jobb med flextid er det utrolig hva man får til likevel :)
     
    Baldrick, Thomas123 and Eddie47 like this.

Del denne siden