Er jo faktisk fristende å tro at du er på størrelse med en 8åring når man sammenlikner med setet og det man nesten kunne tro var et amenity kit.. Men jeg mistenker at du er noe større enn det og i tillegg er det dårlig med amenity kits på SQ...
he-he, nå er jeg riktignok ganske skrinn, men høyden på 185 cm må vel være innenfor normalen i alle fall. Men skjønner godt hva du mener ja
En ting jeg har lurt litt på; når man styrer bonusopptjeningen med et fåtall langturer, hvordan er da det optimale punktet å gå fra gull til diamant, på? Altså i forhold til opptjeningsperioden? Diamant gir jo lite fordeler underveis, så jeg antar at bortsett fra statusen (viktig nok, på forumet, men totalt likegyldig for normale folk), så er det muligheten til å gi bort kort, samle ekstra poeng samt myk landing om man ikke rekvalifiserer, som betyr mest. Klønete formulert. Kortversjonen: når bør man «ta en Christchurch» / diamant-tur, etter at man har oppnådd gullstatus?
Ikke hør på ham, han er 1,32 og tynn som et kyllingbein. Det er da derfor han kan livnære seg som modell for de beste flyselskapene, og reise verden rundt på business; han får setene til å virke gigantiske!
.... et annet spørsmål, når jeg har gull som bunnivå, får jeg da diamant ved å fly 45 flygninger/45 000 poeng? Kan noen ta dette opp med Eivind før han slutter?
ha-ha-ha, der ble jeg avslørt gitt! Veldig godt spørsmål og dette er kanskje noe jeg burde vite noe om, men personlig så må jeg reise når jeg har mulighet og har da lite muligheter til "strategiske" reiser lengre.
Statusen går som @Upsaker seier! Eg fekk gull i fjor, og fekk då beskjed om at eg hadde 85 000 poeng til neste status!