MC Premium-kampanje 25. - 27. september

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av awt, 03. sept 2020.

  1. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,150
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Poenget her må vel være å gjøre Gbit så lite mistenkelig som mulig. Dvs har man 20 transaksjoner man skal flytte, så gjør man ikke de i løpet av 1 min på lørdag. Spre de godt ut over alle 3 dagene. Hvis man skal være skikkelig grundig, så passer man på at flytting av fysiske kjøp kan forsvares med at det ikke er for kort reisetid i mellom de.
     
    stekus liker dette
  2. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Så alle har 90 dager med curve nå fortsatt?
    Hvordan var det med betalinger i posten? Poengopptjening uten gebyr osv når man går gjennom curve?
     
  3. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,299
    Likes mottatt:
    1,469
    Bonuspoeng:
    113
    Ja
     
    stekus liker dette
  4. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Er det noen som vet hvordan man kan øke kredittrammen fra 50 000 til 200 000 på SAS MC Premium kortet? jeg tenkte å kjøpte nytt kjøkken til ca 200 000kr når det blir kampanje neste helg, men da jeg søkte kom den opp til 70 000 bare. Noen som har noen tips erfaring hvordan man få det til? eventuelt ringe kontoret og spør de om de ikke kan åpne det til 200 000 manuelt bare denne måneden for så å gå tilbake til 50 000?
     
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,278
    Bonuspoeng:
    293
    Kontakte SAS MC er en bra start. Det er kun de som kan gi deg økt kredittramme.
     
    Jonkebassen, ejoa, RoadKing and 4 others like this.
  6. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Ok ;)
     
  7. flyer1

    flyer1 Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg er ny på curve.

    Dersom en skal utnytte curve på kampanjen- må en da registrere 2 forskjellige kort for å reise i tid? Kan jeg handle på ncc i dag og neste fredag bytte kort og dato i curve appen slik at jeg får 2x poeng?
     
  8. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,002
    Likes mottatt:
    1,385
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det stemmer.

    Du kan flytte transaksjoner på inntil £5000 pr transaksjon. Forøvrig gjelder curve sine ulike limits pr dag / mnd / år. De grensene er litt lave i begynnelsen hvis du akkurat har fått kortet. Du ser limits i curve appen.

    Ellers vi jeg anbefale å ikke flytte mange transaksjoner i løpet av kort tid. Da vil det flagges i SEB sine systemer og de kan mene at dette er misbruk. Så bruk hele perioden på tre dager på å flytte de transaksjonene som skal flyttes slik at bruksmønsteret ser mest mulig normalt ut.
     
    Last edited: 16. sept 2020
  9. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Da har jeg skaffet meg Curve, så får vi se hvordan dette funker.
     

Del denne siden