ble en tur til Tokyo her, 11-13 mars. litt bekymret for om 2 x 11 timer bak i bussen kanskje blir drøyt nok på en helg, selv for en mann i sin beste alder..... kan så klart håpe på en CU en av veiene, meeeeen.......
Ble HKG 1.-4. Desember, og Tokyo 27. - 31. Januar. Fine MRs, satser på å beholde EBD I neste periode. Måtte bestille fra SK935 over Canada, så det hjalp å ha noen hjemme som kunne taste inn bestillingene. SAS wifi var godt nok for messenger, men for treg for selve bestillingen
Vel, jeg betalte vel "kun" 6000,- ekstra (siden vi er to), men det var surt likevel. Nå blir det imidlertid den billige turen som sikrer EBG et år til, så aldri så galt
Info om bc treff: http://www.businessclass.se/forum/t...ff-1-4-december-i-hongkong.32911/#post-490855
Det slår meg, at SAS like gjerne kunne satt opp en egen tur for alle oss gærninger som skal på MR til HKG
Oj, hvor mange herfra er det som skal egentlig? Er heldigvis EBD innen den tid, så jeg kan henge med i plusgradekappløpet
Så får man jo bare håpe at det dukker opp noen gode overnattingstilbud. HKG er dyrt, men man slipper via Vindern for Visum....