Hva er definisjonen på nattflygning hos ANA? LHR-ANA starter kl 19, det er jo lenge til natta. Selv om man flyr østover er det et par timers flytur før vi snakker 23…
Det er vel snakk om flyvninger som går nær midnatt eller etter midnatt? Som NH203 HND-FRA klokka 00:50. Og jeg antar at @ccurrahee var på NH105 med avgang 00:05.
Du kan gå inn på https://www.ana.co.jp/en/us/the-ana-experience/first-class/ og velge "Dining/Drinks" litt nede på siden, har man mulighet for se menyer . Per nå ligger menyen frem til Mars ute. For mine ANA flighter i nær fremtid så er det full service på LHR-HND(avgang kl 19) mens begrenset på HND-LAX(avgang kl 22:55)
For flyvning til USA antigen/pcr senest døgnet før avreise, ikke døgnet før innreise. utskrift av vaksine status Innreise skjema på papir til USA registrering av reise inn og ut av Mexico. Siste døgnet før reisen. bekreftelse på reise videre. I praksis bare vist fram app/billett. hadde med et par kopier av hver dokumentasjon. Men hadde jo også flere inn og utreiser. Innreise til Japan vet jeg ikke. Jeg var i transit.
Takker. Jeg får titte og tenke litt på hva jeg synes er verst. Være han gale med luftmadrass, eller sove dårligere en mulig. Edit: litt sent å tenke på galskapen.....
Crewet denne gangen går litt bananas og kommer med en tolaget boks fylt av sjokolade og kjeks og små ting som passer til nyttårsfeiring. Den skal være med hjem, sammen med en LL pysjamas.
Tenker jeg avslutter med å si at terminal 2 fungerte utmerket. At jeg kom meg innom LH sin senator før SAS gikk mot København og så OSL Det mest spennende var vel at jeg slapp hurtigtest på OSL pga + booster status, dvs 3. vaksinedose. Takk for at dere ble med. Neste planlagte ANA F er i juni.
Takk for turen! Setter pris på detaljerte beskrivelser av mat og drikke. Er størrelse LL japansk for XL?
https://www.whiterabbitexpress.com/blog/japanese-clothing-size-chart/ Det er vel omtrent en liten XL i norske forhold. Jeg er 196 og +100 og alle delene er litt for korte for meg. Men går greit i omkrets.