EEeeeewww... DET står jeg glatt over! Haha, av og til kan det faktisk være en fordel å ha litt matallergier og intoleranser.... Xxx.
Blitt "påtvunget" mye rart i Singapore; kyllingføtter, durian, century eggs, drunken prawns. Skjønner det er noe på gang når det kommer noe nytt på bordet, og de andre rundt bordet stopper å spise og skal se på at jeg prøver... Noe er forsåvidt OK i smak, selv om jeg er ganske tradisjonell i matveien og liker best vestlig mat. w
Har blitt lurt i et og annet av lokale rariteter på div. Bedriftbesøk f.eks manetsuppe og div forjævlig e tapas og cannapeer har ofte tydd til løyner om alergi. samt testet blodpannekaker hos bestemor det smakte ikke så jævlig som det høres ut.
he-he, det er (var?) veldig populært her på Sunnmøre også. Det var stort sett det eneste som ble servert i ALLE barnebursdagsselskapene jeg var i når jeg vokste opp og det ble også servert bl.a. på 17. mai. Tviler på at det er like utbredt enda. Uansett, de bør ikke kokes - bare trekkes - akkurat som torsken