Får håpe ingen overrasker meg med et nytt Sony WH-1000XM2, i så fall har jeg 2. Meget godt tilbud på Platekompaniet, 2800 riksdaler må sies å være et kupp! https://www.platekompaniet.no/heads...-wireless-noise-cancelling-headphones--gold2/
Og der var årets fineste juletre kåret! God jul alle sammen - det har vært atter ett fabelaktig år i deres selskap her inne. Tusen takk til alle som bidrar og så håper jeg julenissen har vært ekstra snill med gavene i år. Her i huset sitter far fremdeles i joggebuksa og slapper av litt før de første gjestene kommer, men pinnekjøttet står og damper og riskremen er klar. Little Steven derimot er pyntet og klar;
En stille og rolig dag i hovedstaden, selv med litt regn i natt så er det fortsatt hvitt på bakken og i dag har vi lettskyet, noe sol og ett par minus. Så helt greit julevær Julegrøten er spist sammen med naboene hjemme hos mamma, tradisjonen tro er det vel rundt 25-26-27 år siden den tradisjonen begynte når vi barna var små... ble ingen mandel på meg i år, men greit nok det for da slipper man å lage grøt neste år. MEN fikk marsipangrisen for det ettersom han som fikk mandelen ikke liker marsipan, så det var allright Nå senker julefreden seg snart helt og holdent over huset! God jul alle sammen
Her har to do listen vært rimelig full. Nå er huset fylt med duften av pinnekjøtt og roen har senket seg. Snart skal det fjelges og strigles, og så er julen i gang på ordentlig. Takk for mange sprelske reisebrev og gode tips. God jul til alle fra havstrilelandet.
Ønsker alle medforumister en god jul i fra nord. Takk for et utrolig morsomt år med gode reisebrev, ren galskap i luften og runder med øl. Krysser fingrene for at det kommende året topper dette. Pinnekjøttet er på kok, så får avslutte å si at dere er gale på rett måte, alle mann! God jul!
Ønsker alle medforumister en riktig GOD JUL! Har allerede vært ute på oppdrag, så nå kan resten av kvelden nytes med god mat og drikke
Da er gavene på plass under treet, og pinnekjøttlukta pirrer ganen. Sender en liten tanke til alle som må spise torsk i dag, skjenker meg en spennende juleøl, og ønsker alle en riktig god jul sammen med en nyinnflytta kompis!