Det er ikke hver dag jeg bestiller en insane tur, men for prisen av KR.3879,- tenkte jeg...ahhh...me kjøre på! Med litt søvn på flyet, et par timer shopping på Walmart rett utenfor flyplassen, så var dette en golden deal. Så for de som er sugen på litt ekstra poeng og vil ha en tur over hele USA.....ja, du finner meg på disse rutene P.s.....jeg er nå helt tom for oppgraderingskuponger
Kongetur! Ja det va greit en billig tur for en helgetur til Uniten... Lure på om eg ska hive meg på den eg og, fikk opp samme pris for samme tur, genialt! Takk for tips!
--> aka....totalt galskap Ingen tvil....men jeg gjør det egentlig mest for turen sin skyld og for å beholde 1K statusen for 2017 Må bare gjøre dere oppmerksom på at billetten er i kjipeste booking kode også. Ikke så mange poeng som kan opptjenes. Derimot så har jeg ikke akkurat en adresse for min første natt i USA heller. Blir vel egentlig US airspace at 38000 feet
3579 fra Bergen - OSL - EWR - ORD - SFO - IAH - EWR - OSL - Bergen.... Kul tur med United de samme datoer ...
Det skjer nok ikke..haha!! Derimot....hadde prisene mellom LHR og MEL/SYD fortsatt ligget på 2007 nivå, ja da hadde det vært mulig Du får gi beskjed om du er gal nok til å gjøre dette også Jeg stod opp i dag og tenkte: ka e det du har gjort! Jaja.....har god tid til å ombestemme meg.
Blir du å reise? Jeg følte meg smågal når jeg bestilte UA39/UA38 på samme datoer som deg (da med 1 døgn i NYC), helt til jeg nå plutselig husket denne tråden og bare måtte sjekke datoene - som selvsagt var like. Alltid kjekt å vite at det finnes de ombord som har kortere opphold på destinasjon enn deg! Hadde et Electronic Travel Certificate fra en tidligere kansellering liggende som jeg ikke fikk solgt. Å la det gå ut ble bare for dumt...
Så stiligt! Jeg har ikke ombestemt meg så da treffes vi ombord Alle på jobb sier jeg er helt nuts! I agree Blir spennede å se om alle flightene går i rute.
Jeg er newbie og må spørre meg litt frem Hvilken side søker dere gjennom for å finne denne ruten/prisen, hvor mye poeng genererer en slik tur? Er interessert i å hive meg på
Jeg går direkte på United.com Det er ikke så mangen poeng du får på kontoen da. Jeg gjør det for å holde min status på UNITED i det som heter Premier qualifying Miles. Du må virkelig ha en lidenskap for dette for å gjøre noe så idiotisk. Guilty as charged
Dette var heftige saker. Tror jeg styrer unna denne, men hadde kanskje gitt en flying start på neste kvalik år hos EB, men da må vi foran i flyet.
Houston. Derimot så er det festlig når jeg går på bestillingen på UA appen. Da kommer det opp SVG to SVG
Sikker? Synes det er rart at du kan fly via sfo til iah. Og siden du har mindre enn 24 timer i iah kan det være at prisen egentlig er svg-sfo.