Jeg tænker at tage et MR i jan/feb og lure på hvilke af følgende ruter dere vil anbefale med hensyn til samme maskine, nemt skifte mellem fly osv: 1) OSL - CPH - WAW - CPH - OSL - BGO - OSL - CPH - OSL 2) OSL - CPH - OSL - CPH - GDN - CPH - ARN - OSL 3) OSL - CPH - OSL - CPH - BER - CPH - ARN - OSL 4) OSL - KRS - OSL - SVG - BGO - OSL - SVG - OSL Jeg tipper at indlands er nemme skifte men jeg lure på om WAW og GDN er at snu i døren. Takk
Vil dere anbefale MR til Berlin? Ser at flyet er Canadair CRJ900 fra CPH som lander kl 1515,. Retur med samme flymaskin kl 1555 til CPH. Litt usikker på om jeg rekker det.
Hvor strenge/vanskelig er det med "korte transist" ser f.eks at SAS.no nekter meg å kjøpe tur/return hvor det er under 1 time. Kan vel bare kjøpe 2x en veis billetter? Noen som har noen tips/erfaringer her?
Vanlige metoden for MR hvor man snur i døren det, ja. Så lenge man vet at flyplassen er rask å snu på, fungerer det helt fint. Om man drar til en liten utestasjon som feks GDN også, er alt garantert OK fordi det er samme maskin som tar passasjerer tilbake - og en evt forsinkelse på innkommende fly gir tilsvarende forsinkelse på det flyet du skal ta tilbake. På CPH/OSL/ARN er det alltid en god mulighet for at annen maskin skal frakte deg på retur-ruten, og da ligger du dårlig an om du mister avgangen...
hei, noen som kjenner til Palma Malloraca. Ser det er en maskin som ankommer 1110 og snur hjemover 1200. Vil det være samme maskin ? Brukbart med poeng til en ok pris ser jeg
Ja. Fin, moderne og ganske stor flyplass. Når du går av flyet, er det blandings mellom ankommende og avreisende passasjerer. Forsiktig med å ikke gå for langt, så du kommer utenfor airside sonen. Og selvsagt kun håndbagasje samt retur booking ferdig sjekket inn, men på annet PNR, så bør du være klar til å snu i døren. Kjøp litt spansk skinke (enten til å spise der eller ta med hjem) når du er på terminalen
Mener det ved en eller annen forbedring ble flagget at en ville opptjene en fast poengsum uavhengig av om en fløy via en annen by. Altså at Osl-Malaga ville gi like mye poeng som osl-cph-malaga. Husker jeg helt feil? (Håper det).