Som De Lillos neste ville sagt «Festen er ikke over, det er Kube igjen»... Samme kubedings som i går, smakte nok en gang greit, men har nå knukket koden for hvordan en skal kunne spise fra denne boksen på en fornuftig måte. Det viser seg å være så enkelt at bespisning krever alburommet som ledig midtsete gir, så da vet dere det «Noe å drikke til maten?» «Ja takk, alt sammen!» Flytog hjem nå etter et hektisk og morsomt døgn på reise. Er fortsatt gift så planen og overraskelsene har ikke ført til uniddelbar katastrofe i relasjonen. Tusen takk for følget, alle hyggelige og morsomme kommentarer og likes!
Og tusen takk for eit nydeleg reisebrev! Artig fortalt om korleis den betre halvdel har takla løyndomskremmeriet og flotte bilete frå både konsert, 'tempel' og andre delar av turen
For en nydelig overraskelse for fruen. Hadde ala noe samme med madammen til CDG, første møte med den flyplassen, og TXL er hakke verre etter innsjekking. Absolutte, kun fantastiske minner ifra begge flyplassene... Uansett takk for turen
Takk for turen - dette var moro lesning fra ende til annen! Minner meg om da jeg ga overraskelsetur til madamen i julegave for en del år siden, men da gikk turen til Jakarta. Jeg klarte å holde det hemmelig helt til vi boardet flyet til Jakarta i Abu Dhabi og da var jeg smått imponert over meg selv.
Wow! Hadde jeg prøvd meg på så ekstremt hemmelighetskremmeri hadde jeg nok endt opp med både grisebank og buksevann!