Mobilbruk USA, løysingar med ok pris for telefon og data.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 28. mars 2018.

1. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan jo være de har rettet opp i det, skal prøve en dag :)

Jeg skulle gjerne hatt et abonnement med enda flere datasimkort, for det er så mange dingser jeg har som kunne delt kvoten. Alt fra alarmsentral til arduino eller wifi i bilen. Men dette blir kjempeavsporing nå

olekvi liker dette
  2. chrt

chrt EBD og litt annet ...

Likes mottatt:
    1,960
    Bonuspoeng:
    93
    Hei
    Noen md oppdaterte erfaringer med kjøp av SIM-kort for en ukes tur i USA? Trenger datatrafikk primært. Lander LAX om noen har erfaring?

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis telefonen din støtter esim, så kan jeg anbefale Airalo. Da kan du ha esim for datatrafikk i tillegg til telefon på ditt sim. Tror det kostet $16 for 3 eller 5 GB.

anders82 and chrt like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Har god erfaring med Airaloo.com

Bare følg instruksjonene før avreise på nedlasting av sim så virker det fra ankomst.

tillater meg å legge til en lenke for verving. bruker du den får vi begge rabatt, dvs du få datapakken i USA 3 eller 5 $ billigere en uten verving.

Om det er intresant, så bruk koden CARLHE476 når du oppretter profil. https://ref.airalo.com/PeSP

chrt liker dette
  5. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,629
    Bonuspoeng:
    183
    Har Talkmore og de har datapakke 1 GB til 99kr. Gikk et par av disse men veldig enkelt.

chrt liker dette
  6. chrt

chrt EBD og litt annet ...

Likes mottatt:
    1,960
    Bonuspoeng:
    93
    Hoy!
    Takk for mange kjappe innspill. Har Talkmore, så datapakke kan gå. Regner med å bruke noen GB, men kanskje like billig og raskere enn å kjøpe SIM-kort.
    Har iphone12 - men den litt spesielle varianten med dobbel sim (uten eSim). Om ikke så skulle jeg absolutt gått for airalo (!).
    Fant ut at T-mobile har 10GB for 40USD. Bare litt usikker på om de har dette for salg på LAX.
    TAKKER for gode innspill.

holmen liker dette
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    Vet ikke om T-mobile har butikk på LAx, men det er masse butikker rundt om, avhengig av hvor du skal. En kompis kjøpte det abonnementet da vi var der i mars, men i Beverly Hills.

chrt liker dette

Del denne siden