God dag fra Phu Quoc! Etter en knallfin dag værmessig i går så slår regntiden kraftig tilbake idag med vind og mye nedbør. Blir sannsynligvis shopping idag om ikke været gjør en 180 ganske så kjapt. Litt trening blir det vel tid til også, noe som trengs med så mye god mat og drikke som blir stappet inn i kroppen. Håper alle får en strålende dag!
God morgen fra OSL. Akkurat landet med SK4105 fra BOO og dagens første flyvning er gjennomført. Nå går turen hjem til Torshov for å pakke om kofferten og så går turen tilbake til OSL, hvor Lufthansa tar oss til LIS via MUC i C. Det blir en lang dag, men blir fint å komme fram i kveld. En natt i Lisboa og så fem netter på Sheraton Cascais Resort (booket med Bonvoy-poeng) og Nightly Upgrade Award er bekreftet for oppgradering til suite. Spent på hva annet de har å by på til Titanium-medlemmer. Ha en strålende dag!
Morn fra kontoret. Når temperaturen bikker 30 grader er det veldig greit å kunne sitte i et kontor som har klimaanlegg Har hittil kun sett en annen kollega, så regner med de andre 100-ish er på ferie. Min ferie starter først på fredag, og da fartes det til Paris. Fruen blir glad for det blir hennes første tur til byen, men jeg har aldri klart å like Paris. Ellers fikk jeg melding fra reiselivsforum at de skal behandle saken min mot KLM, der KLM mener at været i Praha tidlig på morgen er årsaken til at jeg ble forsinket fra Trondheim nærmere kveldstid og ikke rakk flyet videre til Argentina sent på kvelden... Er litt spent på utfallet. Blir muligens 2x600€ til reisekassa. Ha en finfin mandag!
Litt forsinket, men leiebil i boks. Ble en Toyota Crown. Kan litt om bil, og er veldig usikker på om denne Crownen lever opp til historien. Kom med stusselige 3k bonuspoemg, men hele 1.5k nivåpoeng! Kampanje med Avis som slutter i dag. Sør for 7000 for to uker. God dag til alle.
God morgen fra hytta. Litt overskyet i dag, men det passer fint, for planen er å jobbe litt i hagen i dag. Men først: morgenbad. Og frokost. Kanskje det blir en is i dag også? Ha en fin en!
God formiddag fra varme nordvest. I dag skal vi innom onkel politi for å fornye passet til yngstefrøkenen i familien. Ellers svært lite planer. T-2 til posisjoneringsflight før SAS nok en gang skal bringe meg over dammen. God mandag
God formiddag fra Lisboa. Siste dagen her før vi starter hjemreisen i kveld. Tar en lugn dag og har nettopp spist ferdig frokosten. Nå er det litt panikkshopping for jentene for vi beveger oss ut mot flyplassen om noen timer. Ha en god mandag, alle.
God morgen fra Bonaire! Solen er oppe, fuglene kvitrer og katten(e) har fått mat. Blir en tur på stranden ett dykk senere på dagen. Bør fungere greit, må også kjøpe iskrem for å sjekke om blenderen kan lage milkshake.
God kveld fra MJF. Fru Haugan leverer igjen. Nydelig elveutsikt fra rommet, og bra mat i restauranten. Vi gikk for 4 forretter; Og 2 desserter;