Godt å se at dere fant brennevinet til slutt Virker som det går bra med dere om dere mot formodning må bli igjen: https://www.nrk.no/nyheter/trafikktrobbel-pa-kastrup-1.15853296
Bøyer meg i hatten. Ser meget kjekt ut! Veldig imponert over utholdenheten til den/de som gikk på nattklubb Og de andre også, for så vidt
Frokost ….. de andre trakk tilbake til sengen en etter en og jeg satt igjen alene, tåler de ikke en lørdag som startet med bobler og avsluttet med GT sånn litt over midnatt? Rett skal være rett, vi spiste mye god mat og drakk vin og øl innimellom. Og så gikk vi 10073 skritt mellom måltidene
Blir jo spennende om (når) vi kommer hjem. Det slår jo aldri feil, er det mulighet for streik så kan man være trygg på at gutta på Kastrup gjør det. Hvorfor finner de seg ikke en annen jobb istedenfor? Ingen som tvinger dem til å jobbe for SAS.
Jeg hadde 1D og raden for meg selv, men plutselig hadde noen fått det for seg at de ville sitte på E og F. Siden jeg er fleksibel har jeg nå flyttet til 2C ..
Først er vi vel 30 min sen…så står vi her og venter … Vi mangler traktor! Da må vi vente litt på en traktor som dytte oss ut fra gate .. Godt jeg i utgangspunktet hadde 3 timer på OSL ..
Det er en rar verden! I Danmark er Covid avskaffet, men ikke på CPH .. der må man bruker munnbind! I Norge er ikke Covid avskaffet helt ennå, men den er avskaffet på OSL og der er det munnbindfritt!
Det opprinnelige flyet vi skulle reise med fra CPH til OSL ble kansellert en gang i fjor og vi ble flyttet til flyet tidligere. Dette resulterte i at jeg skulle ha 3 timer på OSL. Troppet opp i Loungen og registeret at jeg kunne nå et tidligere fly til BGO, gikk ut og spurte pent om jeg kunne få være med det??? Litt tasting og trykking og damen sa at jeg hadde betalt for lite for Plus-billetten til at jeg kunne få gratis bytte så hun skulle ringe billettkontoret og spørre hva det kostet. Jeg vil ikke betale mer sa jeg og var på vei inn igjen i loungen… Det koster ikke noe at jeg ringer, så ringte hun. Etter ett minutt eller så kom hun med nytt boardingkort og sa god tur! Moralen er at det er gratis å spørre!