Mulig med tilgang til cafelounge BGO med SAS Plus ved ankomst innlands?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av prisjeger, 28. nov 2018.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er ikkje greit!

2. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Sa ingen ting om at eg syntes at slik oppførsel er OK.

Men eg trur på personlig frihet og det er opp til den enkelte å bestemme kva dei er villig til gjere eller ikkje gjere.

3. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Om du skal oppfordre til å bli kjeltring, så finnes det betre plasser å verta kjeltring en bollebua på BGO. Det er litt slik kjeltring på lavt nivå...

Eddie47, DanH and anders82 like this.
  4. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Personlig har eg aldri gjort dette og har heller aldri tenkt å gjere det, kva andre velger å gjere er heilt opp til deira samvittighet.

5. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Me avslutter denne diskusjonen her no, også kan eg informere deg om at me her på IF prøver å nytte systemet med status og bonuspoeng så langt det let seg gjera, men me oppfordrer ikkje til å misbruke det. Me har opplevd at då blir fordelar take bort, jamfør tilgang til Payr og Vipps hos DNB og DY etter massivt missbruk.
    Det er ein skarp knivsegg her, men me prøve å halde oss på vår side

Eddie47, DanH, 1884derby and 2 others like this.
  6. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    OK tar den Bjarne og du får unnskylde siden eg er ny her og visse innlegg eg har lest over i hoteller og bonusprogrammer gir eit litt annet inntrykk av det enkelte på IF er villig til gjere får å si det mildt.

Hyatt har jo drevet og sendt ut meldinger om at medlemskontorer vil bli stengt vist ein driver med utstrakt second guest booking.
    https://onemileatatime.com/hyatt-second-guest-bookings/

Igjen du får unnskylde eg er blitt omtalt som ein kverulant Bergenser som snakker/krangler for mye. Eg pleier å bestride Bergenser delen, resten er nok dessverre sant.

Are and Xflipper like this.
  7. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen problem SayWhat, og det kan vera litt vanskeleg å trekke grensa mellom misbruk og maksing, og det du tek opp der er vel strengt tatt noko som ligg kanskje litt over grenseland, og som du seier lett kan slå attende på den som har status om det vert oppdaga. Slik som me driv å klager her på forumet om at det er for mange SAS gullkort ute og går, og det er for tett på loungene, så bør me vel tenke på det med hotellstatus også

Del denne siden