Når folk tar seg til rette?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Robamu, 18. aug 2015.

  1. travellers4fun

    travellers4fun SK EBG/NCC Plat/HH Gold/Sixt Plat/Hertz PC

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    ExpertFlyer mister oversikten dagen før.
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Shame on you til en EBG som skulle med SK1472 fra CPH til OSL i går kveld, som åpenbart trodde han var den absolutt eneste passasjeren med status og dermed tok seg den frihet å forsere omtrent hele køen under priority boarding. Hva er problemet med middelaldrende menn? Enquiring minds want to know - jeg blir snart en selv.
     
    2maslars1 liker dette
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    På flyet tilbake frå London forrige søndag opplevde eg noko (litt) liknande.
    Eg sat på 4C, 65 euro for oppgradering på optiontown er hakket mer enn eg er interessert i å betale. I alle fall, take off time var 17.35, klokka slo 17.37 og eg hadde framleis ledig midtsete. Men so kom det inn ei mor med to ungar. Ho hadde sjølvsagt sete 4B, mens ungane hadde sete lenger bak. Det ho derimot gjorde var å seie til ungane sine "berre sett dokke ned her", og peika på sete 3B og 3C. Kabinbetsetninga sa ingenting på dette. Under heile flyturen forsynte ungane seg grovt frå serveringstralla, og ikkje få gongar brukte dei serviceknappen for å få meir godteri eller brus. Fleire brus, muffins og anna vart sendt bak til mora i 4B.

    Eg syns mest synd på mannen i 3A, som faktisk hadde betalt for PLUS. Ungane vart også meir urolege i takt med inntaket av brus og sukkerhaldig snacks.
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Det er dessverre umulig å gardere seg mot folk som ikke har evne til å oppdra barna sine. CC havnet også i en litt vanskelig posisjon i slike tilfeller, ettersom det vel beløper seg til et slags moralsk selvmord å skille en mor fra hennes barn. Men det de burde ha gjort i denne situasjonen, var vel å skyfle litt om på tingene slik at denne moren og hennes grådige små fikk en treseter for seg selv et godt stykke bak i kabinen. Antakeligvis trodde de vel at mannen i 3A var faren...
     
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, eg skjønar sjølvsagt at dei vegra seg for å skille mor frå barn. Men det burde vere ganske tydeleg at mannen i 3A ikkje var faren, han boarda minst 20 min før dei i tillegg til at dei hadde forskjelleg hudfarge.

    Uansett kan eg skjøne eg at crew berre lot det stå til, vi var allereie forsinka og skulle ha tatt av 3 minutt før mor og born boarda flyet (ei rullebane var ute av drift på Heathrow, difor forsinkelse). Men det er ikkje mindre irriterande av den grunn.
     
  6. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Forsvarer ikke oppførselen hans, men han var vel vant til at det står en horde med folk uten priority som camper gaten.
     
    Islending, Scandipendler and Are like this.

Del denne siden